استاندار همدان:

به گزارش روزگار پرس ، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در دیدار دکتر بهزاد شیری مدیرعامل و مهندس بهمنی عضو هیات مدیره پست بانک ایران با وی گفت: فعالیت ها و همکاری های بیشتری با پست بانک ایران در استان همدان در قالب یک تفاهم نامه انجام می گیرد و حمایت و پشتیبانی مالی این بانک می تواند به توسعه و ایجاد اشتغال در استان کمک کند.

استاندار همدان اظهار داشت: پست بانک ایران با ارائه تسهیلات می تواند نقش موثری در اشتغال روستایی داشته باشد.

وی با تاکید بر تحت پوشش قرار دادن مناطق بیشتری از روستاهای استان همدان توسط پست بانک ایران گفت: تقویت و ارتقاء کیفیت خدمات بانکی و نظام ارتباطات و فناوری اطلاعات و زیرساخت های ارتباطی در مناطق روستایی تقویت و گسترش یابد.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: با توجه به شناختی که از پست بانک ایران دارم این بانک در روستاها منحصر به فرد است و ظرفیت های بسیار مهم و بزرگی دارد که با همکاری استانداری استان همدان می توان از این ظرفیت و توانمندی ها در توسعه بیش از پیش استان استفاده کرد.

استاندار همدان در پایان از زحمات و تلاش های پست بانک ایران بویژه مدیریت شعب استان در زمینه توسعه خدمات مالی و بانکی در مناطق روستایی تقدیر و تشکر کرد و بر همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی با پست بانک ایران تاکید کرد.

در این دیدار دکتر شیری ضمن ارائه تاریخچه فعالیت، ماموریت و اهداف پست بانک ایران، به تشریح دستاوردها و اقدامات این بانک در زمینه توسعه خدمات مالی و بانکی در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته کشور و تاثیرات گسترش این نوع خدمات در کمک به بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال این مناطق تبیین کرد.

در ادامه این دیدار عباداله نیازی مدیر شعب استان همدان گزارش جامعی از اقدامات و فعالیت های پست بانک استان در زمینه ایجاد و توسعه خدمات مالی – بانکی در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته استان همدان ارائه کرد که مورد استقبال استاندار استان قرار گرفت.

شایان ذکر است: دیدار مدیرعامل و عضو هیات مدیره پست بانک ایران با استاندار همدان با همراهی نیازی و در جریان سفر یک روزه به این استان صورت گرفت.