جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از مدیرعامل بیمه آسیا تقدیر کرد.

به گزارش روزگار پرس به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، سرتیپ دوم سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در پاسخ به پیام تبریک مسعود بادین، مدیرعامل بیمه آسیا به مناسبت هفته نیروی انتظامی، با ارسال لوح تقدیر، از خدمات بیمه آسیا قدردانی کرد.

بنا بر این گزارش، در قسمتی از لوح تقدیر آمده است: ” خدمت به مردم ولایت مدار و شریف جمهوری اسلامی ایران لوح افتخار زرین و پشتوانه گران سنگی است که خدمتگزاران در این نظام مقدس بدان مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال می گردد. امید است با همکاری و مشارکت همه عزیزان و دستگاه ها در خصوص حفظ و ارتقاء فرهنگ و توسعه انضباط ترافیکی در جهت نهادینه نمودن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در بین اقشار جامعه این پلیس را همراهی نمایند.”

گفتنی است، مدیرعامل بیمه آسیا با ارسال پیام تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی، این مناسبت را به کلیه پرسنل نیروی انتظامی تبریک گفته بود.

در بخشی از این پیام آمده است: امنیت یکی از نعمات پنهان الهی برای امت اسلامی بوده و نشان افتخاری است بر تارک پر افتخار نیروی انتظامی که برای این وظیفه، شبانه روز در حال عبادت است. هفته گرامیداشت این نیروی خدمت گزار تبیین نگاه مردم قدرشناسی است که همواره مجاهدت، زحمات و فداکاری فرزندان خود را در این نیروی با عظمت، ارج می نهند و دعای خیر خود را بدرقه راه پرافتخار آنان می نمایند.