مشهد پایگاه خبری روزگار-شهردار شاندیز گفت: هدف از حضور در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران ‏معرفی ظرفیت‌های مختلف گردشگری، ‏فرهنگی و سرمایه گذاری شهر کهن شاندیز در سطح ملی و بین المللی است.‏
سید احمد باقری با بیان اینکه این نمایشگاه از نهم تا دوازدهم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان و سرمایه گذاران حوزه گردشگری است، اظهار کرد: بخش مهمی از توسعه شهرها از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین شده و اساسا استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در جهت توسعه پایدار شهرها یکی از راه های مهم برون رفت از مشکلات است.
وی با بیان اینکه بخش خصوصی توانمند می‌تواند ظرفیت‌های بالقوه شهری را شکوفا سازد، تصریح کرد: شهر شاندیز جاذبه‌های متعدد و متنوعی جهت سرمایه گذاری دارد.
شهردار شاندیز با بیان این‌که تمایل برای حضور و سرمایه گذاری در شهر شاندیز بسیار بالا است و ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این شهر توانایی جذب سرمایه گذاران را دارد، تاکید کرد: مهیا کردن بسترهای لازم و شناسایی و برنامه ریزی برای حوزه‌های مختلف شهری و گردشگری برای حضور سرمایه گذاران می‌تواند مدت اجرای پروژه‌های شهری را کاهش و از سویی طول عمر مفید پروژه‌ها را افزایش دهد.
وی ادامه داد: شهرداری شاندیز در این نمایشگاه اقدام به معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرصت‌های سرمایه گذاری، ساماندهی گردشگری و معرفی فرصت ها و پروژه های سرمایه گذاری خود نظیرمجموعه گردشگری پردیس طبیعت شاندیز، پل طبیعت و مجموعه گردشگری سرخاندیز می نماید.
گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران در تاریخ ۹ الی ۱۲ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می گردد و شهرداری شاندیز از ساعت ۹ الی ۱۷ میزبان بازدید کنندگان و علاقه مندان از غرفه شهرداری واقع در سالن ۳۸B (بخش خراسان رضوی) است.