به بهانه انتصاب فرماندهی جدید انتظامی استان ایلام؛

✍ محمد غلام نیا / امروز با حضور سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور، استاندار ایلام، مسئولان ارشد نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین، فرماندهی جدید فراجا در استان ایلام معرفی شد.

در این مراسم که جمع کثیری از مسئولان نظامی و انتظامی، اصحاب رسانه و مطبوعات، مصلحان و … حضور داشتند، سرتیپ دوم جمال سلمانی به عنوان فرماندهی جدید انتظامی در استان ایلام معرفی و از زحمات سردار القاصی مهر تقدیر شد.

سردار جمال سلمانی که از نیروهای خوشنام، دانشگاهی و متعهد می باشد بیش از دو دهه در مناطق مختلف از درگیری با اشرار و قاچاقچیان در جنوب کشور تا مبارزه با جدایی طلبان و منافقان در غرب کشور مشغول خدمت بوده است.

و امروز ایلام به عنوان مقصد جدید سردار جمال معرفی شد

استان ایلام از دیرباز مهد تمدن و امروز به عنوان دروازه عتبات عالیات مشهور شده است.

مردمانی نجیب ولایتمدار و دوستدار کشور،

استانی با درصد جرم پایین و این یعنی ملقب شدن به عنوان امن ترین شهر کشور

در سنوات گذشته بارها از مسئولان سیاسی و انتظامی استان شنیده ایم که ایلام امن ترین استان کشور است و همین امر نیز باعث عشق، ارادت و اعتماد مردم این استان مرزی به متولیان بود. 

هرچند برخلاف مقوله امنیت در ایلام ولی متاسفانه به لحاظ اقتصادی استان ایلام حال روز خوشی ندارد.

استان ایلام با وجود کمی جمعیت و ایلاتی بودن می توان از ظرفیت های موجود برای پایداری امن ترین شهر کشور امیدوار باشیم.

پس پیشنهاد می شود فرماندهی جدید انتظامی استان ایلام به جای برخوردهای تند انتظامی، با آموزش و فرهنگ‌سازی مناسب نسبت به آگاهی دادن و ارتباط مستقیم با جامعه، شور و نشاط اجتماعی را به امن ترین شهر کشور هدیه دهد.

سردار جمال می تواند با استفاده از ظرفیت و توانمندی های فرزندان ایلام و بکارگیری آنان در مَناسب کلیدی مجموعه انتظامی استان، موفقیت های خود را دوچندان نمایید.

با وجود سوابق خوب و نکو فرماندهی جدید انتظامی استان ایلام در سایر شهرهای کشور امیدواریم استان را برای اندک مخلان امنیت، نا آرام شود.

و اما شاه بیت ایلام ، اربعین …

سردار جمال، شاه بیت استان ایلام اربعین و حضور میلیونی زوار در ایلام است

امیدواریم که امنیت چه در جاده ها و چه در مرزهای استان همچنان پایدار باشد.

نگارنده هم برای سردار جمال آرزوی موفقیت دارد‌.