کاشان میزبان گردشگران با حجاب / هر گونه خدمات به افراد فاقد حجاب اسلامی در کاشان ممنوع اس

 

به گزارش روزگار پرس، متن اطلاعیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان بدین شرح است: پیشاپیش ضمن خوشامدگویی به میهمانان و گردشگران عزیز آخر سال و ایام نوروز ۱۴۰۲ ، پایبندی به حریم قانون را از همه خواستاریم.

براساس مصوبه استانداری و شورای تامین کاشان و ستاد احیا شهرستان، ادارات و سازمانها و اصناف و… ملزم به توجیه کادر خود برای رعایت حجاب و عفاف هستند.

 

همچنین اتاق اصناف با همکاری شهرداری و اماکن موظفند با اصنافی که ارائه خدمات به هنجارشکنان و کشف حجاب دارند پس از تذکرات آن مرکز را پلمپ نمایند.

 

شهرداری و میراث فرهنگی و ستاد اسکان آموزش و پرورش هم موظف شدند علاوه بر اقدامات فرهنگی در گسترش فرهنگ حجاب و عفاف از ورود افراد کشف حجاب و هنجارشکن و همراه داشتن حیوانات و روزه خواران علنی ایام ماه مبارک رمضان به اماکن خود جلوگیری نمایند.

 

فراجا با حمایت دستگاه قضایی بر اساس دفاع از قانون و حقوق مردم متدین با هر نوع هنجارشکنی که امنیت اخلاقی شهرستان را مخدوش کند برخورد خواهد نمود.

 

همچنین این ستاد در اطلاعیه دیگری اعلام کرد دارالمومنین کاشان با قدمت هزاران سال تمدن اسلامی ایرانی و مصوبات شهرستانی مبنی بر عدم ورود و حضور کشف حجاب در اماکن تاریخی و نیز درخواست های مکرر مردم در ارسال گزارشات فوق به مراجع قانونی، لطفاً گزارشات و تصاویر احتمالی خود مبنی بر تخلفات اماکن گردشگری و صنفی را به آدرس زیر در پیام رسان ایتا ارسال بفرمایید:

@Setade_kashan