مهدی بقایی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با  اشاره به تکمیل ساخت دومین نیروگاه خورشیدی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهرداری اصفهان گفت: این نیروگاه با ظرفیت ۲۰۰ کیلووات، ظرفیت تولید برق نیروگاه خورشیدی در این میدان به ۴۶۰ کیلووات خواهد رسید. روند اجرا و تکمیل پروژه‌های میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان با توجه به تعدد پروژه‌ها، جهادی و بی‌سابقه است.

وی افزود: از جمله پروژه‌های در حال تکمیل در این میدان، تالار ویژه ماهی است. هر روز بارِ ماهی از جنوب کشور برای سورت و ارسال به سراسر ایران، به اصفهان می‌آید که امیدواریم با ایجاد تالار ماهی و غرفه‌های آن، امکان استفاده شهروندان از محصولات دریایی بیشتر و بهتر فراهم شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان اظهار داشت: فاز نخست پروژه مجتمع صنفی خوار و بار و خشکبار شامل ۴۵ سوله به بهره‌برداری رسیده است و فاز دوم پروژه شامل ۳۶ سوله ۶۰۰ متری است که طی دو سال گذشته مراحل احداث را پشت سر گذاشته است.

بقایی گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان سردخانه، سورت و بسته‌بندی به‌ویژه برای میوه است که جای خالی آن احساس می‌شود، از این‌رو مجتمع سورت و بسته‌بندی شامل ۴ سوله در میدان مرکزی میوه و تره‌بار در حال احداث است و امیدواریم همزمان با افتتاح این سوله‌ها، کلنگ‌زنی سردخانه این میدان نیز انجام شود