دبیر هیات موتور سواری و اتومبیلرانی گرگان گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی رقابت خانواده ها در مسابقه رالی تور گردشگری گرگان برگزار شد.

به گزارش روزگارپرس به نقل از  روابط عمومی هیات موتور سواری و اتومبیلرانی گرگان ، عزت جافر اظهار کرد: امروز صبح مسابقه رالی خانوادگی نقشه خوانی جام «شهدا قهرمانان ماندگار» به مناسبت هفته تربیت بدنی باحضور پرشور خانواده ها برگزار شد.

وی افزود: این رالی از ورزشگاه فرهنگی و ورزشی کریم آباد گرگان آغاز و شرکت کنندگان در ادامه مسیر منطقه جنگلی النگدره و ناهارخوران عبور کردند و در پارک بانوان مسابقه پایان یافت.

وی تصریح کرد: این مسابقه در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و افزایش صمیمیت بیشتر میان اعضای خانواده‌ها برگزار شد که بیش از ۵۰ خودرو در قالب گروه‌های خانوادگی در آن شرکت کرده و به رقابت پرداختند.

دبیر هیات موتور سواری و اتومبیلرانی گرگان گفت: از آنجایی که این مسابقه به عنوان یک رویداد گردشگری شناخته می‌شود، ملاک انتخاب برترین‌ها، کسب کمترین امتیاز منفی، رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد شرکت کنندگان در موقعیت‌های مختلف و میزان مهارت در نقشه خوانی و مسیریابی بود.

جافر بیان کرد :در طول مسیر این دوره از رالی تور خانوادگی، داوران مستقر در ۱۰ ایستگاه کنترل بر عملکرد رانندگان نظارت داشتند و امتیازات آنان را ثبت کردند که بعد از بررسی نفرات برتر همین هفته مشخص خواهند شد.