علی خرمدل قهرمان کشتی آسیا در شهرداری حسن آباد مورد تقدیر مدیران شهری قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری روزگار پرس از ری ‘ روز چهارشنبه دهم مرداد ماه مدیران شهری حسن آباد فشافویه با دعوت از علی خرمدل عضو تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران و دارنده مدال مسابقات آزاد آسیایی از ایشان تجلیل به عمل آوردند.

مجموعه شهرداری ، شورای اسلامی شهر و اداره ورزش و جوانان فشافویه طی مراسمی با قدردانی از تلاش های فرزند کشتی گیر خود در میادین بین المللی ، کسب مدال طلای آسیا و افتخار آفرینی زیر پرچم مقدس میهن اسلامی را به علی خرمدل تبریک و از شایستگی های ارزشمند این نابغه کشتی کشور تجلیل نمودند .

مدیران فشافویه با تاکید بر حمایت از فرزند ملی پوش خود اظهار امیدواری کردند با نبوغ و انگیزه بالا و پشتکار ستودنی که از ایشان دیده شده حضور وی در میادین جهانی و المپیک دور از دسترس نخواهد بود .

در پایان این مراسم با تقدیم هدیه و لوح سپاس و همچنین اهدای یک سفر زیارتی خانوادگی به مشهد مقدس به پاس فداکاری های مادر این کشتی گیر ، از قهرمان فشافویه قدردانی شد .

علی خرمدل متولد سال ۱۳۸۳ در بخش فشافویه شهرستان ری در رده های خردسالان و نونهالان ۵ بار کسب عنوان قهرمانی کشور ، مقام اول قهرمانی نوجوانان کشور و نوجوانان جهان ، نایب قهرمانی جام یاشا دوقو ترکیه ، قهرمان کشوری در رده جوانان ، عضویت در تیم ملی و نفر سوم جوانان جهان و کسب طلای مسابقات جوانان آسیا را در کارنامه خود دارد .م.قنبری