در همایش مدیران روابط عمومی ۳۶ شهرداری استان گلستان از «سکینه مسگر» مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گرگان برای دومین سال متوالی به عنوان روابط عمومی برتر در «جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی شهرداری های استان» تجلیل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، به همین مناسبت از سوی سید مهدی مهیایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان لوح تقدیر به خانم مسگر اعطا شد. این لوح تقدیر ظهر امروز طی مراسمی با حضور سید محسن حسینی سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان به سه مدیر برتر روابط عمومی شهرداری های استان تقدیم شد.

در بخشی از متن این لوح تقدیر آمده است:
«روابط عمومی ها در پیشانی انعکاس اقدامات و فعالیت ها هستند و در مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نقشی بسزا و ارزشمند دارند.

یقیناً استان گلستان، سرزمین برادری و نگارستان ایران با تلاش فعالان عرصه روابط عمومی می تواند انعکاس شایسته از خدمات و زحمات دلسوزانه مدیریت شهری داشته باشد.

اینجانب ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی از حضور و انتخاب سرکار عالی به عنوان «روابط عمومی برتر» در جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های استان در سال ۱۴۰۲ تقدیر می نمایم و توفیق و سربلندی روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

لازم به ذکر است این مراسم قرار بود در هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شود که به علت مصادف شدن با ایام شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانش به تعویق افتاد.