دکتر جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در یادواره شهدای دانشجو معلم استان که عصر امروز با حضور خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و جمعی از دانشجویان، در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان گرگان برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) گفت: شهدای دانشجو معلم با نثار جانشان درس واقعی ایثار و از خودگذشتگی را به ما آموخته و عزت را برایمان به ارمغان آوردند.
وی با بیان اینکه معلمان در نشان دادن نقشه راه ایثار و شهادت نقش بسیار مهمی دارند، ادامه داد: این مراسم ها به یاد دانشجو معلمانی چون سردار شهید محمود کیا است که درس واقعی خود را با اهدای جان خود تعلم دادند تا دیگران بیاموزند و در مسیر درست گام بردارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با بیان اینکه رستم های دوران را از خرازی، آبشناسان تا شهید سلیمانی ها را در جنگ تحمیلی دیدیم و درک کردیم، عنوان کرد؛ قهرمان های جنگ افسانه نیستند و باید این شخصیت ها در جامعه به درستی معرفی و اندیشه هایشان تبیین شوند.

در پایان این مراسم از همسر دانشجو معلم شهید سردار محمود کیا تجلیل شد و همچنین کتاب فرهنگنامه شهدای دانشجو معلم استان گلستان نیز رونمایی گشت.