ششمین رزمایش و عملیات جهادی خادمان مردم مخابرات منطقه گلستان در شهرستان گرگان اجرا شد .

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، دکتر غلامعلی شهمرادی با اعلام این خبر گفت: ششمین عملیات جهادی با هدف بازسازی و نوسازی و رفع خرابی شبکه مخابرات شهرستان گرگان اجرا و طی یکروز بخش اعظمی از شبکه ترمیم و ارتباط ۵۰۰۰ مشترک برقرار شد.

مدیر مخابرات منطقه گلستان با تاکید بر اینکه حجم خرابی ناشی از سرقت های انجام شده موجب اختلال در روند خدمت رسانی و تاخیر در آن شده بود موجب شد تا با مشارکت پایگاه بسیج و با استفاده  از ظرفیت کارشناسان فنی در سطح ادارات مخابرات استان بتوانیم این عملیات جهادی را از سال گذشته آغاز و شهرستان گرگان بعنوان ششمین مرحله از این عملیات در نظر گرفته شده است .

وی گفت : با اجرای این عملیات در بخش بزرگی از شبکه مخابراتی شهرستان گرگان نوسازی و بازسازی و رفع خرابی انجام شده و ارتباط ۵۰۰۰ مشترک این مناطق برقرار شده است .

دکتر غلامعلی شهمرادی با اشاره به سخن ارزشمند مقام معظم رهبری که فرمودند ” کشور به سامان نمی رسد جز با کار جهادی ” گفت : هدف از احرای این رزمایش های جهادی جلب رضایت مردم و تامین ارتباط پایدار برای آنهاست و ابراز امیدواری کرد با استمرار این راه بتوانیم خدمت رسانی مناسب و درشان مردم استان را به انجام رسانیم .

اسماعیل نادری فرماندار شهرستان گرگان که درمراسم اختتامیه این عملیات سخن می گفت : با قدردانی از این حرکت جهادی و خودجوش مخابرات با بهره مندی از نیروهای بسیجی و متخصص خود افزود : جهاد خدمت رسانی استمرار راه شهداست که در مخابرات منطقه گلستان این روحیه بسیجی کاملا مشاهده شده و قابل تحسین است .

لازم به ذکر است در این عملیات ۴۵ تیم متخصص متشکل از کارشناسان فنی مخابرات از سطح استان طی یکروز ارتباط بیش از ۵۰۰۰ مشترک را برقرار و بخش بزرگی از شبکه مخابرات شهرستان گرگان را نوسازی و رفع خرابی نمودند .