طی مراسمی با حضور مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ، «جمال اسدی» به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان معرفی شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان معرفی شد
 طی مراسمی با حضور سعید حقیقی، مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران و سید علی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ، «جمال اسدی» به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان معرفی شد.
نماینده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امر هماهنگی و نظارت تخلفات اداری در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با تاکید بر لزوم اهتمام جدی نسبت به مسائل و مشکلات خانواده های معظم شاهد و ایثارگر گفت: مجموعه های اداری به رغم وجود مشکلات و محدودیت ها باید باتمام توان و وجود، خدمت و تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را در سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی بنیاد را یک سازمان مطالبه گر خواند و افزود: بنیاد تمام تلاش خویش را در راستای استیفای حقوق قانونی جامعه ایثارگری و مرتفع نمودن موانع موجود به کار خواهد بست.
حقیقی با بیان اینکه بنیاد شهید کشور از ظرفیت جامعه ایثارگری برای پیشبرد امور و برنامه‌های خود استفاده می‌کند، گفت: اجرای قوانین مربوط به حوزه ایثارگران در ادارات مختلف مورد توجه و نظارت قرار خواهد گرفت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نیز در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رهبری مدبرانه رهبر کبیر انقلاب و مجاهدت افتخارآمیز ایثارگران گرانقدر جبهه های نبرد حق علیه باطل به ثمر نشسته است اظهار داشت: ایثارگران سرافراز به عنوان هویت و سند عزت و افتخار این سرزمین بوده و همواره مدیون رشادت های این عزیزان هستیم.
سید علی مهاجر بیان‌کرد: در وصیت نامه شهدا بر ولایتمداری تأکید فراوان شده است و از این جهت باید نسبت به توصیه های‌مقام معظم رهبری و عمل به آن توجه ویژه داشته باشیم.

جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان نیز در ادامه این مراسم گفت: خدمت گذاری به جامعه ایثارگری ازجمله توفیقاتی است که نصیب هرکسی نمی‌شود و به‌پاس این توفیق الهی باید به بهترین نحو وظایف خود را در قبال شهدا و خانواده ایشان انجام دهیم.
وی تاکید کرد: اعتماد و هم‌اندیشی با کارشناسان و نخبگان جامعه ایثارگری موجب اجرای برنامه‌های کمی و کیفی و ارائه راهکارهایی به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شده و برنامه سالانه خود را بر اساس نقشه راهی که مشخص‌شده است طراحی و تدوین کنیم و یقیناً می‌توانیم با محوریت گفتمان سازی در تحقق اهداف و سیاست‌های بنیاد گام برداریم.
مدیرکل بنیاد گلستان با ویژه خواندن جامعه هدف بنیاد تصریح کرد: با تمام توان پیگیر کسب رضایت حداکثری و حل مشکلات جامعه ایثارگری هستیم و در این راه باید قول هایی بدهیم که بتوانیم عملی کنیم و همه باید این موضوع را مدنظر داشته باشند.
گفتنی است که در پایان این مراسم از زحمات یک ساله محمدعلی طالع زاری، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان تقدیر شد.