سردار “سعید دادگر” در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان بندرگز، اظهار داشت: درود می فرستیم به ارواح طیبه شهدا بویژه چهار هزار شهید استان گلستان و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) داریم.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: این حجم از حضور مردم ولایی و بصیر در یوم الله ۲۲ بهمن، دشمنان قسم خورده این نظام مقدس را بیش از پیش نا امید کرده و مشت محکمی بر پیکره آنان می باشد.
فرمانده انتظامی گلستان گفت: درود فراوان می فرستیم به این مردم شریف و با غیرت که بعد از گذشت ۴۵ سال با تمام وجود آمده اند تا بگویند پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و ادامه دهنده راه شهدا می باشند.
سردار دادگر تصریح کرد: در طول این سال ها دشمنان با تمام توان برای شکست انقلاب اسلامی تلاش کردند لیکن هربار به لطف خدای متعال، هدایت های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و حضور مردم وفادارمان، نقشه های استکبار جهانی خنثی شده است.
این مقام ارشد انتظامی گفت: دشمنان این مرز و بوم بدنبال این بودند که انقلاب اسلامی قبل از ۴۰ سالگی از بین برود اما امروز جمهوری اسلامی با صلابت و عزت به سمت قله های کمال و پیشرفت در حال حرکت است و این خاری در چشم معاندان و مستکبران می باشد.
سردار دادگر خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی تا پای جان برای دفاع از این آب و خاک و امنیت و آرامش مردم در میدان حضور داشته و اجازه دخالت به بیگانگان نحواهند داد.