نشست مشترک شیلات گلستان با مدیریت پخش فرآورده‌های نفتی استان و نمایندگان تشکل های آبزی پروری به منظور بررسی مسائل و چالش های آبزی پروران در بخش تامین سوخت در محل سالن اجتماعات شهید قاسم سلیمانی اداره کل شیلات برگزار شد.

در این نشست، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شیلات گلستان، معاون آبزی پروری شیلات استان، مدیریت پخش فرآورده های نفتی استان، نمایندگان تشکل های آبزی پروری، روسای ادارات شیلات شهرستانهای تابعه و مسئولان و کارشناسان شیلات حضور داشتند.

نمایندگان تشکل های آبزی پروری و روسای ادارات شیلات شهرستانهای تابعه در این نشست، مسائل و چالش های خود در بخش تامین سوخت را مطرح کردند. همچنین نمایندگان مدیریت پخش فرآورده‌های نفتی استان نیز توضیحات و راهکارهای پیشنهادی خود را جهت کمک به بهره برداران بیان نمودند.

مهندس اشرفی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شیلات گلستان در این نشست، توضیحاتی در خصوص اسناد مالکیت مجتمع گمیشان و آخرین اقدامات صورت گرفته ارائه نمود.

همچنین وی گفت: با توجه به نقش حیاتی آبزی پروری در تامین امنیت غذایی و ایجاد اشتغال، ضروری است که تمهیدات لازم جهت تامین سوخت مورد نیاز این بخش توسط مراجع ذیصلاح صورت پذیرد.

دکتر نصیری، معاون آبزی پروری شیلات استان ضمن قدردانی از حمایت‌های مسئولانه مجموعه مدیریت پخش فرآورده‌های نفتی استان از فعالیت های شیلاتی و بویژه آبزی پروران گفت: این نشست در راستای ایجاد فضای تعاملی و هم افزایی و همچنین کمک به حل مشکلات آبزی پروران در حوزه تامین سوخت، تسهیل و تسریع فرایندها و حمایت از تولید برنامه ریزی و برگزار شده است.

دکتر نصیری همچنین اذعان داشت: گفتمان سازی و هم افزایی فرا سازمانی و ایجاد فضای مشارکتی لازمه تحقق حمایت از تولید فعالین و بهره برداران آبزی پروری است.

در پایان این نشست، مقرر شد تا با همکاری و تعامل بین شیلات استان و مدیریت پخش فرآورده‌های نفتی استان، نسبت به رفع مسائل و چالش های آبزی پروران در بخش تامین سوخت اقدام شود.