مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام گفت: نگاه سازمان بیمه سلامت یک نگاه جامعه محور در جهت رضایت مندی مردم است.
دکتر “نورالدین رحیمی” امروز دوشنبه (۲۶ آذر ماه)در نشست مدیران منطقه ۴ بیمه سلامت کشور که به میزبانی ایلام برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم در چنین اجلاسیه ها و نشست های منطقه ای شرایطی فراهم گردد که منجر به خدمات گسترده بیمهای به آحاد جامعه شود.
رحیمی با اشاره به اینکه پوشش بیمه ای در پنج دهک اول جامعه رایگان است، بیان داشت: آنچه موجب خوشنودی خداوند است ، خدمت به خلق خداوند است.
مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام به اشاره به چالش های پیش روی سازمان بیمه سلامت، خاطرنشان ساخت: شرایطی خاصی در خدمات دهی به بیمه شدگان وجود دارد که امیدوارم این خدمات به نحوه احسنت ارائه گردد
دکتر “نورالدین رحیمی” تشخیص و شناسایی نقاط ضعف در ارائه خدمت به جامعه هدف با استفاده از کارشناسان مجرب می توان خدمات بهتری ارائه شود.
مدیرکل بیمه سلامت استان خوزستان نیز در این اجلاسیه با بیان اینکه شناسایی مشکلات و چالش ها برای ایجاد راهکار در جهت رفع نیازمندی های سازمان از اهداف این اجلاسیه ها و گردهمایی ها می باشد ، افزود؛ استفاده از توانمندیهای موجود در استان ها بهترین را حل است.
دکتر “رضایی” با بیان اینکه ناترازی در بیمه سلامت موجب پرداخت هر چه بیشتر از جیب مردم است، اظهار داشت: در این کارگروها مطالب کارشناسی و منطبق بر قوانین و مقررات ارائه می شود.
وی به قوانین و تعرفه های متغیر در سازمان بیمه سلامت اشاره و بیان داشت: ۱۰ درصد افراد جامعه هنوز از هیچ بیمه ای برخوردار نیستند.
مدیرکل بیمه سلامت استان خوزستان اظهار داشت: تاخیر در پرداخت ها به مراکز طرف قرارداد از چالش های سازمان بیمه سلامت همگانی است.
مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان نیز در این اجلاسیه با اشاره به اینکه مهمترین چالش در سازمان عدم منابع ملی و نیروی انسانی است، گفت: تامین به موقع منابع ملی موجب عدم ارائه خدمات مناسب به جامعه هدف می باشد
دکتر “اسد بیگی” با بیان اینکه ۸۰ درصد مشکلات مراکز استانها باید در مرکز حل شود، افزود: انعکاس گسترده کمبود ها باید در اولویت قرار گیرد.
وی بیان داشت: عدم وجود امکانات لجستیک در استان ها یکی دیگر از چالش ها در ارائه خدمات مطلوب است.
دیدگاه ها برای این نوشته بسته شده است.