مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: پروژه مرمت و بازآفرینی دیواره شمالی بازار هنر اصفهان تاکنون ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال تکمیل شود.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، روح‌الله ابوطالبی با اعلام این خبر گفت: یکی از پروژه‌های مشترک منطقه ۳ با سازمان نوسازی و بهسازی، مرمت و بازسازی بازار هنر اصفهان است.
وی افزود: در پروژه مرمت دیواره شمالی و کف مجاور بازار هنر، کف مجاور این بازار در پارک شهید رجایی برداشته می‌شود و پس از اجرای بتن با سنگ جندق هفت سانتی‌متری، سنگ‌فرش و هم‌سطح با چهارباغ عباسی خواهد شد.
مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در کنار این پروژه دیواره شمالی بازار هنر که طی سال‌های گذشته دچار آسیب‌دیدگی شده است، با سندبلاست و بندکشی مرمت و بازآفرینی می‌شود، خاطرنشان کرد: پنجره‌های بیرونی بازار هنر که با چوب و آهن و مربوط به دوران گذشته است نیز به‌زودی مرمت، تعویض و یکپارچه خواهد شد.
وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه بالغ‌بر ۴۰ میلیارد ریال است، اضافه کرد: این پروژه تاکنون ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به پایان برسد.