احمدرضا طحانیان در جمع اصحاب رسانه گفت: در سال ۱۴۰۲ حدود ۲۵ هیئت خارجی از نمایشگاه اصفهان بازدید کردند همچنین بازبینی و بازطراحی طرحهای توسعهای سایت نمایشگاه انجام شد و فاز ۲ نمایشگاه در سال گذشته آغاز شد و سال شماره ۲ در حال حاضر در فاز اجرای سازه است و در سال گذشته همه معابر و زیرساختها تکمیل شد و بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع به فضای معابر افزوده شد.
وی افزود: ظرفیت ۴ هزار خودرو در نمایشگاه اصفهان محقق شد و حتی در موارد اضطرار حدود ۵ هزار خودرو در این پارکینگ محل پارک دارند.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه بینالمللی استان اصفهان تصریح کرد: در سال جاری با برنامهریزیهای مناسب، ۴۳ عنوان نمایشگاهی تعریف شد که رشد ۱۶ درصدی نسبت به سال گذشته داشتیم که تقریباً در ماه ۴ نمایشگاه برگزار میشود و در کنار هر عنوان نمایشگاهی رویدادها و نشستهای تخصصی نیز برگزار میشود که در نمایشگاه جامع مدیریت شهری ۱۵ رویداد جانبی تخصصی برگزار شد.طحانیان عنوان کرد: یکی از رسالتهای نمایشگاه نگاه به مسائل زیست محیطی و پایداری آن و توسعه درختکاری و فضای سبز است که به همین منظور به دنبال سازههای چند بار مصرف برای ساخت غرفههای نمایشگاه هستیم و از زوایای مختلف در حال بررسی است که در آینده نزدیک محقق میشود.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه بینالمللی استان اصفهان با اشاره به اینکه مزیتهای بازدیدکنندگان نصیب صنایع استان میشود، افزود: ما در نمایشگاه بستر گفتوگو و بازدید را فراهم میکنیم تا به اقتصاد کشور و به ویژه استان اصفهان کمک کنیم تا شاهد بالندگی بیشتر این مرز و بوم باشیم.
طحانیان درباره تأمین برق نمایشگاه اصفهان اظهار کرد: در سال گذشته دو ژنراتور برق خریداری شد که در اوایل سال جاری در مدار قرار گرفتند و تنها سایت نمایشگاهی کشور که مشکل برق ندارد نمایشگاه اصفهان است و برای احداث پنلهای خورشیدی فراخوان منتشر کردیم که امیدواریم به زودی در این زمینه کاملاً خودکفا شویم.
طحانیان با بیان اینکه بیش از۳۰ سایت نمایشگاهی در کشور وجود دارد، افزود: بزرگترین سایتهای نمایشگاهی در پنج کلانشهر تهران، تبریز، مشهد، اصفهان و شیراز واقع شده است که جایگاه نمایشگاه اصفهان از لحاظ به روز بودن و زیرساختها، پس از تهران قرار دارد.
به گفته وی، شرکت نمایشگاه اصفهان در سالهای فعالیت خود به مرور از زیرساختهای سختافزاری و رقابتی مطلوبی برخوردار شده و در نظر دارد همسو با توسعه فیزیکی و تکمیل فازهای تعریف شده، بر اساس طرحهای جدیدی که در دستور کار دارد، بهرهوری از این زیرساختها را به حداکثر برساند.
وی ادامه داد: امروز یکی از استانداردترین سایتهای نمایشگاهی کشور در اصفهان است و باید چابک سازی و کارآمدی این مجموعه و تحولات راهبردی آن نیز در دستور کار قرار گیرد که تعهد به انجام این کار جزو مأموریتهای تازه شرکت نمایشگاه بینالمللی اصفهان است.
- اخبار / اخبار فوری / استانها / اصفهان
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان:
یکی از رسالتهای نمایشگاه نگاه به مسائل زیست محیطی است
احمدرضا طحانیان در جمع اصحاب رسانه گفت: در سال ۱۴۰۲ حدود ۲۵ هیئت خارجی از نمایشگاه اصفهان بازدید کردند همچنین بازبینی و بازطراحی طرحهای توسعهای سایت نمایشگاه انجام شد و فاز ۲ نمایشگاه در سال گذشته آغاز شد و سال شماره ۲ در حال حاضر در فاز اجرای سازه است و در سال گذشته همه […]