پیام دعوت دکتر سیدرضا میرمهدی سرپرست دانشگاه پیام نور استان اصفهان از مردم شهید پرور ایران اسلامی جهت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه ۱۴۰۳

انتخابات نمادی از فضایل ملت است. ملتی که همواره در راه آرمان های انقلاب اسلامی جانفشانی کرده و در این راه سختی ها کشیده اند. ملتی که برای رسیدن به آرمان های حضرت امام راحل عظیم الشان (ره) از هیچ کوششی فروگذار نکرده و برای حفظ انقلاب اسلامی در رکاب مقام عظمای ولایت، با صلابت و استقامت ایستاده اند و اینک ملت انقلابی ایران اسلامی بار دیگر در شورانگیزترین حماسه ملی، دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) را برای حضور حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اجابت می نمایند.
بی شک اقتدار و عزت بین المللی جمهوری اسلامی ایران که نتیجه ارشادات و زعامت مدبرانه مقام عظمای ولایت است برخاسته از قلب و دل تک تک ایرانیانی است که دل در گرو خاک وطن دارند و برای اعتلای آن در هر موقعیتی که باشند از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.
مردم ایران اسلامی جزء وفادارترین و نجیب ترین مردمانند که بارها در صحنه های سخت روزگار نشان دادند پای وطن دوستی و حفظ آرمان های انقلاب اسلامی محکم و استوار ایستاده اند.
بی تردید انتخابات نماد و سمبل مردم سالاری دینی است و هر چه حضور ملت، باشکوه تر و منسجم تر باشد پایه های نظام اسلامی دوام و استحکام بیشتری می یابد.
لذا به نوبه خود از ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم متدین و انقلابی دیار نصف جهان، اصفهان همیشه سرافراز دعوت می نمایم تا با حضور حداکثری خود همانند بدرقه باشکوه رئیس جمهور شهید، سید ابراهیم رئیسی و همراهانش توسط ملت ایران، در عرصه حماسه سیاسی، بار دیگر با آرمان های امام (ره) و شهدا و منویات رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی تجدید میثاق دوباره ببندند و با انتخاب فردی شایسته آینده ای درخشان را برای ایران عزیز اسلامی رقم بزنند.

دکتر سیدرضا میرمهدی
سرپرست دانشگاه پیام نور استان اصفهان