2024/07/06 | ۱۴۰۳/۰۴/۱۶ | 14:14
اخبار ویژه
تبلیغات

باحضور معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور استان‌ها و مدیرامور استانهای ناحیه شمال کشور؛

پیام حاج محمدی مدیرامور شعب بانک تجارت استان اردبیل شد

پیام حاج محمدی مدیرامور شعب بانک تجارت استان اردبیل شد

با صدور حکمی از سوی مدیرعامل بانک تجارت، پیام حاج محمدی به‌‌عنوان سرپرست مدیریت شعب استان اردبیل منصوب شد. روزگار پرس به نقل از تایماز نیوز | با صدور حکمی از سوی مدیرعامل بانک تجارت، پیام حاج محمدی به‌‌عنوان سرپرست مدیریت شعب استان اردبیل منصوب شد. به گزارش روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت استان […]

با صدور حکمی از سوی مدیرعامل بانک تجارت، پیام حاج محمدی به‌‌عنوان سرپرست مدیریت شعب استان اردبیل منصوب شد.

روزگار پرس به نقل از تایماز نیوز | با صدور حکمی از سوی مدیرعامل بانک تجارت، پیام حاج محمدی به‌‌عنوان سرپرست مدیریت شعب استان اردبیل منصوب شد.
به گزارش روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت استان اردبیل ، روز سه شنبه ۲۹ خردادماه ۱۴۰۳ ؛ گودرزی معاون مدیرعامل در اموراستانها و شبکه فروش بانک تجارت به همراه حسین زاده مدیر اموراستانهای ناحیه شمال کشور طی مراسمی ، ضمن تقدیر از زحمات رضا اسکندری زنجانی ، مدیر پیشین بانک تجارت اردبیل ، حکم انتصاب پیام حاج محمدی را به سمت سرپرستی مدیریت امور شعب بانک تجارت استان اردبیل ابلاغ و معارفه نمودند.
در این مراسم ، حاج محمدی با تقدیر از حسن نظر و اعتماد مدیران ارشد بانک ،خصوصا مقام محترم مدیرعامل و هیات مدیره بانک تجارت و همچنین تشکر از زحمات و خدمات چندین ساله اسکندری زنجانی مدیر پیشین استان اردبیل، همدلی و حرکت تیمی همکاران با خرد جمعی را اولویت اول برنامه های بانک تجارت اردبیل در راستای حمایت از تولید و اشتغالزایی استان عنوان نموده وافزود : با شناختی که از ظرفیتها و قابلیت های اقتصادی این استان داریم ، یقینا با همدلی و اتحاد همکاران پرتلاش ، شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش اقتصاد استان اردبیل خواهیم بود.
معاون مدیر عامل در امور استانها و شبکه فروش در پایان مراسم، با آرزوی موفقیت و سربلندی برای پیام حاج محمدی سرپرست جدید مدیریت شعب استان اردبیل گفت: با شناختی که ازتعصب و سختکوشی فرزندان برومند سبلان دارم ، ایمان و باور قلبی دارم که با حضورمدیرپرتوان و بومی از بین همکاران این خطه وتمرکز برپتانسیل های متنوع این استان ، مسیر پیشرفت اردبیل با شتابی روز افزون ادامه پیداکرده و در آینده نزدیک این استان به دستاوردهای بزرگی نائل خواهد آمد.