معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با دعوت مردم به تامین گوشت قربانی برای نیازمندان، آمادگی این نهاد را برای جمع آوری نذورات و گوشت قربانی مردم استان در پویش نذر قربانی به مناسبت عید سعید قربان اعلام کرد.

علی اخلاقی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در آستانه فرارسیدن عید سعید قربان، اظهار داشت: ۳۴۰ پایگاه در سراسر استان آماده جمع آوری نذورات و گوشت قربانی خیران در روز عید سعید قربان برای توزیع میان خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان هستند.

علی اخلاقی با تاکید بر آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات قربانی مردم در طول سال، ادامه داد: نذر قربانی منحصر به ایام عید سعید قربان نمی شود و نیکوکاران با انجام عقیقه یا ذبح احشام در هر زمان می توانند تمام یا قسمتی از گوشت آن را برای حمایت از معاش خانوارهای نیازمند اهدا کنند و این نهاد بنا به سفارش صاحب نذر و با رعایت اصول شرعی اقدامات لازم را انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری نذورات در پایگاه های مستقر در سطح استان و ۸ سایت ارائه گوسفند زنده انجام می شود، افزود: کنترل بهداشتی با حضور کارشناسان سازمان دامپزشکی استان و ذبح شرعی با نظارت ناظران مربوطه در قربانگاه ها و سایت های ارائه گوسفند زنده انجام می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه نذورات قربانی نیکوکاران در کوتاه ترین زمان ممکن با رعایت پروتکل های بهداشتی به محرومان هدیه می شود، گفت: مردم عزیز استان می توانند با مراجعه به دفاتر و پایگاه های کمیته امداد در سطح استان همچنین با شماره گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* یا واریز به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ در این امر خداپسندانه سهیم باشند.