عباس حاج‌رسولی‌ها گفت: اصفهانی‌ها همان‌طور که در جنگ حرف اول را زدند و از ۲۲۰ هزار شهید ۲۳ هزار شهید معادل یک‌دهم مربوط به این استان است، به موازات آن در رفع مشکلات دولت‌ها در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیز کمک‌حال بوده‌اند.

وی با بیان اینکه بنا به گفته مقام معظم رهبری «حلقه‌های میانی که به دولت کمک می‌کنند، خیریه‌ها هستند» افزود: در اصفهان بیش از ۶۰۰ خیریه وجود دارد که انواع مشکلاتی که مردم دارند و باید توسط دولت رفع شود را با ایثار و البته وظیفه ملی رفع می‌کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری ساختمانی را تحت عنوان خانه کرامت آماده کرد و در اختیار خیران قرار داد تا مخاطبان به این مکان رجوع کنند و در عین حال بتوانند همکاری‌های دیگری نیز داشته باشند، گفت: این اقدام ویژه برای نخستین‌بار در اصفهان انجام شده است و در واقع از این پس خیران اصفهان یک پارلمان دارند.

حاج‌رسولی‌ها با بیان اینکه اگر دستگاه‌ها بتوانند همکاری کنند، می‌توانیم به کمک شهرداری و شورای اسلامی شهر، مسئولان مربوطه را به آن مکان دعوت کنیم تا مشکلات خیریه‌ها و به‌تبع آن مشکلات مردم رفع شود، ادامه داد: این مکان می‌تواند پاتوقی برای اصفهانی‌ها باشد تا خیران از آن استفاده کنند، البته گام نخست برداشته شده است و ظرفیت‌های دیگری نیز وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه افتتاح این مجموعه با سانحه سقوط هلی‌کوپتر هم‌زمان شد، امیدوارم این کار صدقه جاریه برای آیت‌الله رئیسی باشد، به شرطی که مدیریت استان و دستگاه‌های زیرمجموعه دولت در این مسیر کمک کنند.