2024/06/26 | ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ | 05:52
اخبار ویژه
تبلیغات

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل خبر داد؛

اصلاح و بازسازی خط اصلی انتقال و تقویت آب شهری پارس آباد در کمتر از ۱۲ ساعت

اصلاح و بازسازی خط اصلی انتقال و تقویت آب شهری پارس آباد در کمتر از ۱۲ ساعت

مدیر عامل آبفای استان اردبیل گفت: با اجرای دو عملیات اجرایی با ۳ اکیپ ۷ نفره در کمتر از ۱۲ سال مشکل افت فشار این منطقه حل و آب شرب مشترکین شهرپارس آباد و ساکنین شهرک های منطقه غرب پارس آباد تقویت شد. روزگار پرس به نقل از تایماز نیوز| مسعود خیرجو افزود: شهرستان پارس […]

مدیر عامل آبفای استان اردبیل گفت: با اجرای دو عملیات اجرایی با ۳ اکیپ ۷ نفره در کمتر از ۱۲ سال مشکل افت فشار این منطقه حل و آب شرب مشترکین شهرپارس آباد و ساکنین شهرک های منطقه غرب پارس آباد تقویت شد.

روزگار پرس به نقل از تایماز نیوز| مسعود خیرجو افزود: شهرستان پارس آباد مغان دومین شهر بزرگ استان اردبیل و جز شهرستان های تاثیر گذار استان می باشد و قطعا حل مشکل آبی این منطقه جز اولویت برنامه های آبفای استان می باشد.

وی بیان داشت: دو عملیات اجرایی برای اصلاح و بازسازی خط اصلی انتقال آب شرب شهر، حل افت و تقویت آب شهری توسط ۳ اکیپ ۷ نفره و در کمتر از ۱۲ ساعت برای بهره مندی بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت عملیاتی شد.

مدیر آبفای استان با بیان اینکه برای اجرایی این دو عملیات بالغ بر ۴ میلیارد تومان هزینه شد، خاطر نشان کرد: یک لوله به سایز ۷۰۰ میلی متر پلی اتیلن تعویض و اصلا شد و یک رینگ از خط اصلی با لوله به سایز ۴۰۰ میلی متر در رینگ منطقه غربی پارس آباد جاگذاری شد.