2024/07/16 | ۱۴۰۳/۰۴/۲۶ | 19:48
اخبار ویژه
تبلیغات

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد:

اراضی شهرک‌های صنعتی به صورت کاملاً الکترونیکی به سرمایه گذاران واگذار می‌شود

اراضی شهرک‌های صنعتی به صورت کاملاً الکترونیکی به سرمایه گذاران واگذار می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: برای شفاف‌سازی امور و کاهش بروکراسی‌های اداری، فرآیند واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی به صورت شفاف و الکترونیکی انجام می‌شود. به گزارش روز گار پرس به نقل از  تایماز نیوز، هاشم علایی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای دولت الکترونیک، واگذاری اراضی شهرک‌های صنعتی به […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: برای شفاف‌سازی امور و کاهش بروکراسی‌های اداری، فرآیند واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی به صورت شفاف و الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش روز گار پرس به نقل از  تایماز نیوز، هاشم علایی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای دولت الکترونیک، واگذاری اراضی شهرک‌های صنعتی به سرمایه گذاران به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.eservices.isipo.ir ضمن مشاهده قطعات موجود، نسبت به ثبت درخواست دریافت زمین صنعتی اقدام کنند.
وی هدف از اجرای این فرآیند را شفاف‌سازی و تسهیل امور و کاهش مراجعات حضوری برشمرد و افزود: در این فرآیند، کلیه امورات مربوط به واگذاری، بر اساس جدول دستورالعمل ابلاغی به صورت کاملاً الکترونیکی و مرحله به مرحله انجام می‌گیرد.
علایی ادامه داد: در فرآیند جدید، شرکت شهرک‌های صنعتی هیچگونه دخل و تصرفی در نحوه واگذاری قطعات به سرمایه گذاران ندارد و تمامی مراحل درخوات زمین توسط متقاضیان انجام می‌شود.
رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: در این فرآیند الکترونیکی، اولویت دریافت زمین با کسانی خواهد بود که زودتر وارد سامانه شده و مراحل ثبت نام را سپری کرده باشند.

  • منبع خبر : روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل