2024/07/16 | ۱۴۰۳/۰۴/۲۶ | 07:21
اخبار ویژه
تبلیغات

مدیرکارخانجات تجارت دوخت برتر سبلان:

اورهال دستگاه‌ها عمر ماشین‌آلات را ۱۰ سال افزایش می‌دهد

اورهال دستگاه‌ها عمر ماشین‌آلات را ۱۰ سال افزایش می‌دهد

مدیریت کارخانجات شرکت تجارت دوخت برتر سبلان در گفت‌وگو با روابط عمومی شرکت تجارت دوخت برتر سبلان اظهار داشت: با همکاری صورت گرفته خوشبختانه راندمان در خط تولیدی انجام یافته و بخش اورهال برای خط ریسندگی باید اتفاق بیفتد که پیش‌بینی می‌شود با حمایت بانک برای اورهال دستگاه‌ها عمر ماشین‌آلات ۱۰ سال نیز افزایش خواهد […]

مدیریت کارخانجات شرکت تجارت دوخت برتر سبلان در گفت‌وگو با روابط عمومی شرکت تجارت دوخت برتر سبلان اظهار داشت: با همکاری صورت گرفته خوشبختانه راندمان در خط تولیدی انجام یافته و بخش اورهال برای خط ریسندگی باید اتفاق بیفتد که پیش‌بینی می‌شود با حمایت بانک برای اورهال دستگاه‌ها عمر ماشین‌آلات ۱۰ سال نیز افزایش خواهد یافت.

روزگار پرس / تایماز نیوز/ تورج قلج‌زاده افزود: فرآیند تولید در ۷ کارخانه متشکل از بخش‌های مختلف در حال انجام است؛ سیستم در واحد ریسندگی پنبه‌ای است نخ تولیدی به واحد مقدمات بافندگی و ایندیگوی ریسندگی انتقال می‌یابد و بعد از انتقال چله به عنوان نخ تار بافندگی عملیات ایندیگو انجام می‌شود.

مدیریت کارخانجات شرکت تجارت دوخت برتر سبلان ادامه داد: چله‌های رنگرزی شده به عنوان نخ بافندگی به تعداد ۸۱ ماشین از دستگاه‌های بافندگی(تاری و پودی) ارسال و عملیات تکمیلی سیستم تولید جین و تولید پیراهنی مجلسی مردانه و پارچه ضخیم جین در ایندیگو انجام می‌یابد.

قلج‌زاده اظهار کرد: در واحد گردبافی ۸۶ ماشین مایر آلمان مستقر است که انواع پارچه‌های حلقوی ژاکارد و طرح‌دار تولید و پارچه‌های گردبافی برای رنگرزی تکمیل و چاپ روی آن انجام می‌شود.

وی ادامه داد: سالن رنگرزی از منحصر به‌فردترین و تخصصی‌ترین دستگاه‌هایی است که در کشور حاکم است؛ ماشین‌آلات ارزشمندی در این مجموعه وجود دارد و پارچه‌های متنوعی در آن تولید می‌شود.

مدیرکارخانجات تصریح کرد: واحد کشوبافی دارای ۶۰ ماشین اشتول آلمان با قابلیت تولید پلیور گیج‌های ضعیف و ضخیم را دارد که عملیات تکمیل و لینک البسه نیز در این واحد به عنوان یک کارخانه مستقل باید انجام شود.

قلج‌زاده ادامه داد: سالن دوزندگی تکمیل کننده اقدامات کارخانه است که اگر بتوانیم به مرحله پوشاک برسانیم مشمول ارزش افزوده بالا خواهد شد؛ همچنین در این واحد قابلیت تولید دوخت و دوز انواع پارچه‌های تریکو‌هایی که وارد کارخانه می‌شود وجود دارد و اقدامات گلدوزی با ۵ دستگاه موجود در این قسمت قابل انجام است.

مدیریت کارخانجات در پایان گفت: سالن دوزندگی کارخانجات، نیروی انسانی اعظم کارخانه را به خود اختصاص داده که اگر بتوانیم برای قسمت‌های پیراهنی مردانه افزایش نیروی انسانی داشته باشیم بی‌شک به هدفمان در این عرصه دست خواهیم یافت.