رئیس کمیته امداد علی آباد کتول از نصب پنل خورشیدی برای درآمد زایی پایدار برای افراد تحت پوشش کمیته امداد علی آباد کتول خبر داد.

حسن حاجی آبادی در قرارگاه شهید همدانی که در فرمانداری علی آباد تشکیل شد از نصب پنل خورشیدی برای درآمد زایی پایدار برای افراد تحت پوشش کمیته امداد علی آباد کتول خبر داد و گفت: یکی از مهمترین وظیفه کمیته امداد برای مددجویان ساخت مسکن برای این قشر عزیزی عنوان کرد.   حاجی آبادی ادامه داد: تصمیم داریم برای هر واحد مسکن ساخته شده برا مدد جویان پنل خورشیدی هم نصب کنیم تا هم به اشتغال مددجویان کمک کرده باشیم  و هم در تولید برق کشور صزفه جویی شود.

وی ادامه داد سهم ما از پتل های خورشیدی ۸۰ تا بود که ۲۰ پنل تا کنون نصب شده است.

رئیس کمیته امداد علی آباد کتول در ادامه به فعالیت های انجام شده این اداره کل به مددجویان عزیز خبر داد و گفت: در بحث کمک معیشتی ۸ هزار خانوار به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال  بهره مند شده و در بحث تسهیلات اشتغال ۳۱ میلیارد تومان تسهیلات به تعداد ۲۷۰ نفر واجد شرایط تحت پوشش حمایتی پرداخت شده و حدود ۵۰۰ فر صت شغلی ایجاد شده و این خانوارها از چرخه حمایتی مستقیم کمیته امداد خارج‌ شدند.

حاجی آبادی ادامه داد: در بحث هزیته تحصیلی ده میلیارد ریال ,خرید لوازم خانگی ۳۰ میلیارد ریال به مددجویان عزیز کمک شده است.

وی در پایانگفت:  کمکی که در بخش کشاورزی به عزیزان مدد جو شده ؛تعداد ۲۴ تراکتور سهم استان بود که از این تعداد ۸ تراکتور را سهم علی آبادکتول بیان کرد که تحویل عزیزان شده است.