هدی سلطان آقایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای ششمین مرحله از طرح محله من محله زندگی در محله بزرگ برازنده اظهار کرد: در این مرحله از طرح مساحتی به وسعت ۳ هزار متر مربع با حدود ۱۷۰۰ تن آسفالت و با هزینه ای بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال از سطح معابر محله آسفالت و یا لکه گیری گردیده است .

وی افزود: درمعابر این محل ۱۳۰ متر جدول گذاری و یا ترمیم جدول صورت گرفته و ۱۱۰ متر مربع از بلوک فرش پیاده روهای معیوب اصلاح و ترمیم گردید .

این مقام مسئول تصریح کرد : در اجرای طرح های عمرانی مجموعا بیش از ۷۶ میلیارد ریال هزینه ، صورت گرفته است .

سلطان آقایی با اشاره به نقش این محله در تردد شهروندان منطقه افزود: در حوزه ترافیک و حمل و نقل، نصب و تعمیر تابلو، گلمیخ و سرعتگیر پلاستیکی، خط کشی طولی، خط کشی گذرگاه عابر پیاده، رنگ آمیزی سرعتکاه آسفالتی، جمع آوری و نصب استوانه ایمنی ترافیکی و با هزینه ای بالغ بر ۵ و نیم میلیارد ریال انجام شد.

وی همچنین با اشاره به تعمیر سرپناه ۲ ایستگاه اتوبوس در این محله خاطر نشان کرد: با نظر مساعد معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان ، تقویت سامانه های حمل و نقل عمومی در در منطقه هفت پیگیری خواهد شد .

مدیر منطقه۷ شهرداری اصفهان بیان داشت: کاشت ۲۲ اصله توری و۲۲ اصله سرونوش در خیابان آل بویه، پاکسازی ونظافت ویژه بوستانهای محله ، فلس شویی درختان، خشکه بری وهرس درختان در معابر ، خاکریزی خیابان آل بویه جهت ایجاد باغچه و لولکه گذاری در حوزه فضای سبز انجام شد .

سلطان آقایی گفت: اجرای پلاستر و زیر سازی دیوار ابتدای خیابان صفا ، اجرای دیوارنگاره در محله ، خرید و نصب نیمکت در پاتوق صفا و پارکهای محلی ، خرید و نصب سطل های قلکی از اقدامات حوزه زیباسازی در این محله بوده است.

وی افزود: پاکسازی مادیها و معابر ، ایمن سازی و نرده گذاری مادی شاهپسند ، نور پردازی ، تعمیر و ساماندهی ایستگاه ثابت بازیافت در خیابان اشراق ، تسطیح و پاکسازی زمینهای بایر ، اجرای نقاشی دیواری، رنگ آمیزی دیوارهای فرسوده به متراژ ۳۶۰۰ متر مربع و ایستگاههای اتوبوس در حوزه امور شهر صورت گرفته است.

این مقام مسئول گفت: تجلیل از خانواده های معظم شهدای شاخص محل و پیر غلام اباعبدالله (ع)، برپایی نمایشگاه و فروشگاه مشاغل خانگی و دستاورد های بانوان ، برپایی موکب پذیرایی ( شربت خانه امام رضا (ع) ) در بوستان بهشت در روز اختتامیه طرح انجام گرفت .

سلطان آقایی بیان کرد: اجرای همایش دوچرخه سواری ویژه جوانان و نوجوانان محله نیز از اقدامات معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه در همراهی با این طرح بوده است.