حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان در جلسه هماهنگی تأمین مسکن محرومین استان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، نورانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، امروز شنبه ۳۰ تیرماه، در جلسه تأمین مسکن محرومین گلستان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مسئول بسیج سازندگی، مدیرکل بهزیستی و سایر دستگاه های مرتبط استانی به منظور تسریع، احداث و تکمیل ‏پروژه های مسکن محرومین استان برگزار گردید، حضور یافت.

در ابتدا مدیرکل بهزیستی گلستان، گزارشی از عملکرد حوزه مسکن مددجویی بهزیستی استان ارائه و بر ‏رفع مشکلات معلولین در پرداخت آورده اولیه طرح نهضت ملی مسکن پرداخت‎.
در ادامه این جلسه، نورانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان تصریح کرد: توجه به محرومین و همدلی و همراهی با این قشر و رفع محرومیت از مناطق محروم از اولویت ها و برنامه های سازمان می باشد.
وی ادامه داد: برای تأمین مسکن محرومین و حل مشکل این قشر در جامعه، هم افزایی و همکاری همه جانبه، فی ما بین دستگاه های اجرایی ذیربط، امری ضروری است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز در سخنانی بیان داشت: باید افرادی که استطاعت مالی مناسبی ندارند، از وام های کم بهره و همچنین کمک ‏های بلاعوضی که سازمان بهزیستی و سایر ارگانهای حمایتی مانند کمیته امداد و … دارند، بهره مند شوند‎.
ایشان گفت: نهادهای حمایتی به عنوان دستگاه های خدمات رسان و مؤثر در حمایت از اقشار محروم و کم درآمد جامعه، منشاء خدمات و ‏برکات فراوانى بوده اند و دولت تلاش می کند در زمینه تامین مسکن محرومین گام های مطلوبتری برداشته شود