مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه اقدامات فرهنگی به خصوص «فضای مجازی» که منبع اطلاعات دنیا را درنوردیده بسیار مهم است تا حدی که مقام معظم رهبری بار‌ها بر فعالیت مستمر و اثرگذار در این فضا تأکید کرده‌اند.

علی اصغر طهماسبی با بیان اینکه خبرگزاری مذکور در انعکاس اخبار و رویداد‌های دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان با احساس مسئولیت فعالیت می‌کند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: سالروز شهادت شهید صارمی، فرصتی مغتنم برای تبیین پاسداشت ایثارگری‌ها و تقدیر از احساس مسئولیت اصحاب قلم و رسانه در انعکاس اخبار و رویداد‌ها است.

وی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی به خصوص «فضای مجازی» که منبع اطلاعات دنیا را درنوردیده بسیار مهم است تا حدی که مقام معظم رهبری بار‌ها بر فعالیت مستمر و اثرگذار در این فضا تأکید کرده‌اند، ادامه داد: انتشار اطلاعات اول مهم بوده و آن مطالب اولیه است که در ذهن مخاطب نقش می‌بندد و از آن جایی که می‌دانیم انتشار تکذبیه کارساز نیست، باید طوری خبر اول را در صحت و سلامت منتشر کرد تا مخاطب اعتماد کرده و دیگر رویه‌های نامتعارف خنثی شود.

وی با بیان اینکه دو قشر خبرنگار و معلم در جامعه بسیار مظلوم واقع شده‌اند، ادامه داد: آنچه که انتظار می‌رود این است که متولیان مربوطه باید زمینه پیگیری مطالبات و رفع کاستی و به خصوص دغدغه‌های آنها را فراهم کنند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان بر انجام وظایف فرهنگی محوله به وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی در قبال هنرمندان و خبرنگاران تأکید کرد و گفت: برخی مدیران با چشم دیگری به خبرنگاران نگاه می‌کنند و انتظاراتی دیگری دارند که این انتظارات درست نیست.

وی با اشاره به اکثریت رسانه‌هایی که با هزینه شخصی خود دفاتر را تجهیز و به نوعی همچون دستگاه‌های نظارتی ولی بی‌مزد در فضای خبری کشور خدمت کرده و رویداد‌ها را منعکس و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را منتشر و اطلاع‌رسانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: این اقدام آنها جای تقدیر و تشکر دارد.