معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس گلستان خبر از رشد ۱۰ درصدی خرید و توزیع فرش سجاده ای در نماز خانه های مدارس گلستان داد.

به گزارش پایگاه خبری روزگار پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس گلستان، محمد مهدی قزلسفلی در خصوص تجهیز نمازخانه های مدارس گفت: نمازخانه مدارس باید از نظر امکانات و آراستگی به گونه ای باشد که دانش آموزان را جلب کند.

وی با بیان اینکه در مدارس جدید الاحداث، ظرفیت نمازخانه ها به میزان سرانه دانش آموزی رعایت می شود ، افزود: جهت مفروش کردن نمازخانه های مدارس استان ، بیش از دو هزار پانصد متر فرش سجاده ای خرید انجام و توزیع می شود.

قزلسفلی تصریح کرد: اولین چیزی که باید در بنای مدارس  پیش بینی و تجهیز گردد، نمازخانه مدرسه می باشد و در همین راستا بیشترین تلاش خود را خواهیم کرد که نماز خانه های مدارس را با بهترین امکانات از منابع مالی و کمک خیرین تجهیز نمائیم.

 معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس گلستان تصریح کرد : در فرصت باقی مانده به آغاز سال تحصیلی جدید کمبودها از نظر فرش و امکانات بررسی می شود تا فضای نماز خانه ها برای دانش آموزان آماده باشند.

وی با بیان اینکه مفروش کردن نمازخانه های مدارس باعث زیباسازی و یکپارچگی می شود گفت: آموزش نماز به دانش‌آموزان و انجام فریضه نماز در مدارس از اموری است که می‌تواند به رشد معنوی دانش‌آموزان کمک کند.

قزلسفلی افزود: اعتقاد ما بر این است که همه مدارس باید دارای نمازخانه شایسته و جذاب باشند تا دانش آموز تراز انقلاب و مومن و متدین تحویل جامعه دهیم.