خدمات این کلینیک برای مددجویان کمیته امداد رایگان و برای سایر نیازمندان با حداقل هزینه ارائه می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از افتتاح مرکز مشاوره کلینیک راه زندگی «رُز» درراستای ارائه خدمات مطلوب و هدفمند به جامعه هدف ، با مجوز سازمان نظام روانشناسی و خدمات مشاوره در استان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری روزگارپرس به نقل از پایگاه  اطلاع رسانی کمیته امداد، عیسی بابائی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت : این کلینیک اولین مجموعه مشاوره و روانشناختی تحت وب کشور می باشد که با همکاری نظام روانشناسی راه اندازی شده است.

 وی در حاشیه افتتاح این کلینیک که با حضور حجت الاسلام دکتر علی جعفری، معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور در گرگان انجام شد، افزود : برون‌سپاری خدمات امداد جزو سیاستهای اصلی امداد بوده و در سالهای اخیر این اقدام تحولی در امداد باهدف رفع چالش‌ها و تقویت ظرفیت‌ها بمنظور ارائه خدمت و افزایش رضایت مخاطبین بویژه جامعه هدف مددجویان و ولی نعمتان بوده است.

بابائی افزود: خدمات این کلینیک برای مددجویان کمیته امداد رایگان و برای سایر نیازمندان با حداقل هزینه ارائه می شود.

وی تصریح کرد: عزت نفس و رعایت شان و منزلت و کرامت خانواده های تحت حمایت ، ارائه خدمات کیفی مشاوره و روانشناسی توسط مشاورین مرکز کلینیک راه زندگی به خانواده های تحت حمایت دارای آسیبهای اجتماعی از جمله اقدامات مهم برای راه اندازی این مرکز در استان بوده است

 مدیرکل کمیته امداد استان گلستان اظهارکرد: این کلینیک در محل دفاتر کمیته امداد سطح استان نیز شعبه دارد که خدمات مختلف آموزشی ، مشاوره ای ، سلامت روان به مددجویان ارائه می شود.

بابائی ادامه داد: در این دفاتر سعی می شود مددجویان جدید الورود که دچار آسیبهای مختلف اجتماعی هستند قبل از پذیرش و بهره مندی از خدمات مختلف امداد ، از فعالیت مشاوره استفاده نمایند.

وی افزود: راه اندازی مجموعه زنجیره ای مراکز خدمات روانشناسی و مشاوره راه زندگی ، فرصتی کم نظیر را برای کنشگری روانشناسان و مشاورین متعهد انقلابی جهت ارائه خدمت به خانواده و اقشار کم برخوردار نموده است