2024/07/16 | ۱۴۰۳/۰۴/۲۶ | 07:32
اخبار ویژه
تبلیغات

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان

مخابرات عامل مهمی در رشد و پیشرفت استان می باشد

مخابرات  عامل مهمی در رشد و پیشرفت استان می باشد

با حضور سید علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان در مرکز پیامبر اعظم (ص) از تلاشهای مخابرات در برگزاری انتخابات الکترونیکی بدون هیچگونه قطعی تقدیر شد. وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای توسعه مخابرات در استان ، نگهداری بهینه و زیر ساختهای با کیفیت و مناسب مخابرات را عامل مهمی در […]

با حضور سید علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان در مرکز پیامبر اعظم (ص) از تلاشهای مخابرات در برگزاری انتخابات الکترونیکی بدون هیچگونه قطعی تقدیر شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای توسعه مخابرات در استان ، نگهداری بهینه و زیر ساختهای با کیفیت و مناسب مخابرات را عامل مهمی در رشد و پیشرفت استان دانست و گفت : نقش بی بدیل مخابرات در مدیریت بحران و رویدادهای مختلف و مهم بر کسی پوشیده نیست و این مرهون تلاش مجموعه متخصص، دلسوز ومتعهد مخابرات استان است که با مدیریت دکتر غلامعلی شهمرادی در جهت هوشمند سازی استان فعالیت می نمایند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت: حامل پیام قدردانی استاندار هستم و با توجه به نقش ارتباطات در رفاه مردم با استمرار اجرای طرح های توسعه ای مخابرات در جای جای استان رضایتمندی حداکثری مردم و دسترسی به سرویسها و خدمات مخابراتی را شاهد می باشیم.

دکتر غلامعلی شهمرادی با تشریح اقدامات انجام شده در بحران ها همچنین سفر ریاست جمهوری شهید و انتخابات اخیر گفت:زیرساخت های ایجاد شده با تلاش همکارانم در سطح استان و حمایت دستگاههای مرتبط همچون استانداری و فرمانداری ها بوده که موجب رفع موانع و اجرای پروژه های توسعه ای شده است.

لازم به ذکر است قبل از نشست معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان با کارکنان از بخشهای فنی مرکز موبایل بازدید و در جریان روند برقراری ارتباط و چگونگی تامین پایدار آن قرار گرفتند.