محمدرضا ابراهیمی  گفت: تفاهم‌نامه ساخت ۳۶۰ کلاس درس را با هلدینگ پترو پالایش اصفهان منعقد کردیم و جانمایی این پروژه‌ها در هفته جاری انجام شد و بسیاری از پروژه‌ها تعریف شد تا آغاز شوند و در یک سال آینده به بهره‌برداری برسند؛ هزار کلاس درس نیز به‌پاس هزار روز خدمت خالصانه دولت خدمتگزار شهید رئیسی یکی از مدل‌های خوب و اثرگذار در جامعه است.

وی ادامه داد: تفاهم‌نامه‌ای را در هفته گذشته میان آموزش و پرورش و معاونت فرهنگی شهرداری و ناحیه مقاومت بسیج تحت عنوان عصر ورزش به‌منظور استفاده از فضاهای آموزش و پرورش با همکاری دو نهاد مذکور است که در راستای اینکه مدرسه کانون محله است و می‌تواند در بسیاری از کارها کمک‌حال مردم باشد برنامه‌ریزی کردیم.

ابراهیمی بیان داشت: تجهیزات ورزشی در راستای طرح عصر ورزش تهیه شده و در مدارس قرار گرفته و مربی در مدرسه حضور دارد و دانش‌آموزان و خانواده‌ها با رعایت شرایط سنی و جنسی از این فرصت استفاده می‌کنند که حرکت عظیمی در راستای ارتقای سطح سلامت و نشاط و شادابی دانش‌آموزان خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: تفاهم‌نامه ساخت ۳۶۰ کلاس درس را با هلدینگ پترو پالایش اصفهان منعقد کردیم و جانمایی این پروژه‌ها در هفته جاری انجام شد و بسیاری از پروژه‌ها تعریف شد تا آغاز شوند و در یک سال آینده به بهره‌برداری برسند؛ هزار کلاس درس نیز به‌پاس هزار روز خدمت خالصانه دولت خدمتگزار شهید رئیسی یکی از مدل‌های خوب و اثرگذار در جامعه است.

وی اذعان داشت: نتیجه نهایی آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شد و بعدازاین جلسات آموزشی و بازآموزی را برای پذیرفته‌شدگان برگزار خواهیم کرد تا پذیرفته‌شدگان با آمادگی بیشتر از ابتدای مهرماه در کلاس‌های درس حاضر شوند.

ابراهیمی گفت: کانون‌های ارزیابی برای داوطلبین دبیری و هنرآموزی فعال شده و به نیمه‌راه رسیده و کانون‌های ارزیابی برای مشاغل کیفیت‌بخشی نظیر مربی پرورشی، مشاور، مربی تربیت‌بدنی و مربی بهداشت را در حال انجام داریم و امسال با برنامه‌ریزی دولت به حوزه نیروی انسانی به‌خصوص استان اصفهان چالش نیروی انسانی کمتری را خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: معلمان در سال تحصیلی پیشرو با آمادگی و آموزش‌دیده در کلاس‌های در حاضر خواهند شد.