ممیزی صدور مجدد گواهینامه ISO 9001 (استاندارد مدیریت کیفیت تولیدات و خدمات) و ممیزی مراقبتی نوبت دوم ISO 10002 (استاندارد رسیدگی به شکایات مشتری) در نمایشگاه بینالمللی استان اصفهان با موفقیت انجام شد.
از دانش این استانداردها برای توسعه مدیریت کیفیت در کسبوکار استفاده می شود.
دستیابی به کارایی عملیاتی برای شناسایی روندها و علل شکایات با اتخاذ رویکرد مشتریمداری، برطرفکردن شکایات مشتری به طور مؤثر، ادغام با ایزو ۹۰۰۱ برای بهبود کارایی کلی روند، نظارت بر رسیدگی به شکایات و بهبود مستمر، و ایجاد فرصتهای آموزشی جدید خدمات مشتری به کارکنان از دیگر مزایای استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ می باشد.