بهرامی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: قطعی برق صنایع تأمین معاش خانواده کارگری را با مشکل مواجه می‌کند.
رمضان بهرامی اظهار کرد: مشکل هرساله تولیدکنندگان با آغاز فصل گرما و قطعی برق صنایع شروع می‌شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه وزارت نیرو مشترکان خانگی را در اولویت خدمت‌رسانی برق می‌داند، افزود: به این ترتیب در فصل گرما برق صنایع قطع می‌شود.

وی ادامه داد: اینکه قطعی برق مشترکان خانگی خط قرمز آنها باشد برای ما هم قابل احترام است اما پیش‌بینی آسایش مردم با قطع نشدن برق، معاش آنها را با بیکاری صنعت به مخاطره می‌اندازد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان میزان برق مصرفی صنایع گلستان را بین هفت تا ۱۰ درصد اعلام کرد و گفت: این حجم میزان قابل ملاحظه‌ای نیست، بنابراین می‌توان این مشکل را با مدیریت و تدبیر حل کرد.

بهرامی با بیان اینکه با این روش، تولید توسعه نیافته و رونق نمی‌گیرد، افزود: مدیران دولتی خاموشی یک روز در هفته صنایع را راهکار مناسبی برای مدیریت مصرف برق می‌دانند، فارغ از اینکه یک روز تعطیلی صنایع ۱۵ روز خسارت به بار می‌آورد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه صنایع در شرایط فعلی نیز از وضعیت خوبی برخوردار نیستند، افزود: در طول چهار یا پنج ماه آینده واحد تولیدی با این سیاست نمی‌توانند نقطه سربه سر را بگذراند که این باعث چالش صنایع و خسارت در حوزه کارگری می‌شود.

وی خواستار واگذاری تولید برق به بخش خصوصی شد و اضافه کرد: اگر نیروگاه‌های برق دولتی بماند با گذشت سال‌ها مشکل برق به همین منوال خواهد ماند چراکه دولت توان اداره نیروگاه‌ها را ندارد.