روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان خبرداد:
طی جلسه ای با حضور سیدصمد ضیائی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان و جمعی از کارگزاری ها که در محل هتل پارمیس شهرستان علی آباد کتول برگزار گردید آقای محمد علی تمسکنی زاهدی نماینده منتخب کارگزاران این شرکت معرفی شد.
در این جلسه مهندس ضیائی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان با بیان اینکه در سال جهش تولید با مشارکت مردم، سیاست براین است که در عرصه کار کشاورزی باید فعالیتها مکانیزه شود افزود: روشهای سنتی دیگر قدرت رقابت با سیستم های نوین را ندارد و باید برنامه های کاری به صورت دانش بنیان و اقتصادی اجرایی شود و ی با اشاره به اینکه یک کارگزار آگاه و صاحب نظر بار و رسالت بزرگی را بر دوش دارد.
ضیائی خاطر نشان کرد: نماینده منتخب کارگزاران به عنوان حلقه ارتباطی با بخش دولتی باید تمام تلاش خود را در اثربخشی فعالیت کاری کارگزاران به کارگیرد.
در ادامه جلسه پیرامون موضوعات فروش اعتباری کود های فسفاته و‌پتاسه، تهاتر در بحث کارمزد و‌کرایه حمل افزایش نرخ کارمزد و پیگیری از طریق نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، افزایش سهمیه کودی کارگزاران پیشرو و شرایط واگذاری کارگزاری بحث و تبادل نظر شد.