صفری خبر داد:

برگزاری جلسات در خصوص طرح دوام با فرماندهان پایگاه های بسیج مساجد و محلات گرگان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از هماهنگی با فرماندهان بسیج و برگزاری طرح دوام در بوستان ملت خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری روزگار پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، موسی الرضا صفری در خصوص اهمیت اجرای طرح دوام در محلات گفت: مدیریت بحران از قبل از وقوع حادثه شروع می‌شود. تا اگر حادثه رخ داد بدانیم چگونه رفتار کنیم. جذب اعضاء داوطلبین واکنش اضطراری محلات یا همان دوام به عنوان الگو در مدیریت بحران جامعه محور در این زمینه شناخته می‌شود و باید تمام تلاش خود را در این زمینه بکار گرفت.

وی ادامه داد: در جلسات برگزار شده مسئول خانه های دوام سازمان آتش نشانی با فرمانده بسیج مسجد جوادالائمه کوی انقلاب، فرمانده بسیج سازندگی گرگان و فرمانده بسیج حوزه میرکریم ضمن معرفی اهمیت این طرح در تامین ایمنی محلات هماهنگی ها در خصوص عضوگیری ساکنین محلات از طریق بسیج انجام شد.

صفری تصریح کرد: نمایندگان طرح دوام با حضور در بوستان ملت، آموزش مقدماتی ایمنی و شناخت و نحوه کار با خاموش کننده ها و همچنین نمایندگان طرح دوام هلال احمر آموزش کمک های اولیه را برگزار نمودند و از شهروندان متقاضی شرکت در این طرح ثبت نام بعمل آوردند.

وی در پایان ضمن اعلام اینکه همیاری شهروندان در شرکت در این طرح می تواند شعار شهر ایمن را محقق نماید افزود: شهروندان می توانند با حضور در نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی به محل سکونت خود در طرح داوطلبین واکنش اضطراری محلات ثبت نام کنند.