با اتخاذ تدابیر هوشمندانه مدیریتی، برنامه ریزی دقیق و منسجم و کنترل و نظارت پیگیر همکاران واحدهای مختلف ستادی و اجرایی، پست ایلام موفق شد رتبه سوم ارزیابی های عملکرد شاخص های اختصاصی شرکت ملی پست بر اساس مدل و الگوی BSC را در بین ادارات کل پست استانهای کشور در هشت ماهه سال جاری را به خود اختصاص دهد.
به گزارش روزگار به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان، براساس پایش اطلاعات و ارزیابی عملکرد شاخص های اختصاصی بر مبنای الگوی BSC ادارات پست استانها و واحدهای اجرایی کشور توسط دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست، اداره کل پست استان ایلام با اتخاذ تدابیر هوشمندانه مدیریتی، حایز رتبه سوم ارزیابی عملکرد شاخص های اختصاصی در خصوص ارائه بموقع و بهنگام خدمات پستی در هشت ماهه سال جاری در سطح کشور شد.
ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی کشور بصورت ماهیانه و براساس کنترل و رصد شاخص های اختصاصی، نظیر افزایش میزان سهم درآمد خدمات نوین پستی، میزان توزیع موفق کل مراسلات پستی، میزان سنجش رضایت مردم، مدت زمان سیر مراسلات، میزان توزیع بموقع و مدت زمان پاسخگویی به شکایات و دیگر عناوین مربوطه از نگاه مشتریان و ذینفعان توسط شرکت ملی پست صورت می پذیرد.
غلامی مدیرکل پست استان درخصوص کسب این موفقیت ارزشمند از حیث شاخص های متعدد مورد نظر بر مبنای الگوی یاد شده ضمن تقدیر اززحمات شبانه روزی رؤسای ادارات و واحدها، کارشناسان فنی و کیفی، موزعین سختکوش و کلیه کارکنان پرتلاش پست استان، بر ضرورت استمرار این روند با برنامه ریزی های منسجم و تشکیل کمیته ها و کارگروههای ویژه جهت تداوم اهداف و سیاست های کلان شرکت ملی پست تاکید کرد.
مدیرکل پست استان استفاده از خدمات متنوع، نوین و با کیفیت را رمز موفقیت هر کسب و کاری عنوان کرد و افزود: امید است با همت و تلاش مجموعه همکاران سختکوش پست استان بتوانیم در راستای ارتقای بیش از پیش کیفیت خدمات پستی با رعایت حقوق شهروندی و تکریم مراجعین نسبت به فعال نمودن، توسعه و گسترش سرویس های تجارت الکترونیک، فروشگاههای خرید و فروش اینترنتی، سرویس امانات تجاری با استفاده از ظرفیت های مستعد بومی، محلی و استانی، بازاریابی گسترده و ورود به بازارهای هدف جدید در جهت تقویت شاخص های کیفی و ترافیکی، خدماتی متنوع و منعطف با سلیقه و نیاز روز مشتریان و ذینفعان را در سطح استان به انجام رسانیم.