به گزارش روزگار پرس به نقل از روابط عمومی روابط عمومی منطقه۲۲، غلامحسین ادب معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تمامی مناطق، سازمان ها و معاونت های شهرداری مشارکت داشتند که در این زمینه شهرداری منطقه ۲۲، اجرای استیج “گام دوم انقلاب” را با همکاری پایگاه مقاومت بسیج عمار در دست داشت.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲با اشاره به ویژه برنامه “رادیو انقلاب” در این مراسم، افزود: فعالیت های مختلفی در این استیج اجتماعی برگزار شد که از جمله اجرای ویژه برنامه رادیو انقلاب با بخش های مختلف و متنوع با حضور چهره های شاخص فرهنگی، هنری بود.


ادب به برخی فعالیت های این منطقه در راهپیمایی دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: اجرای سرود انقلاب، توزیع محصولات فرهنگی، توزیع پرچم ایران، ماشین نویسی، ایستگاه صلواتی و … از دیگر اقدامات این معاونت در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه بود.


همچنین در زمینه فرهنگ سازی و آموزش های شهروندی، پس از پایان مراسم راهپیمایی و با مشارکت شهروندان پسماند و زباله های اطراف غرفه ها جمع آوری شد.


گفتنی است شهرداری منطقه۲۲ در غرب تهران و در مسیر بزرگراه محمد علی جناح زیر پل سردار شهید احمد سوداگرد (شیخ فضل ا..) حضور داشت.