به گزارش روزگار پرس روابطعمومی بیمه کوثر، معاونان و مدیران این شرکت با تدوین و دنبالهروی از یک راهبرد هدفمند و بهرهگیری از شبکه فروش توانمند توانستند فروش بیمههای کلان و خرد شرکت را افزایش دهند.
گفتنی است، ارایه خدمترسانی مطلوب و بهموقع و نیز ارتباط مستمر با ذینفعان و کسب رضایت و اعتماد آنها یکی از عوامل موثر در تمدید بیمهنامهها و جذب بازارهای جدید است. همچنین شناسایی فرصتها و تهدیدها و ریسکهای موجود در صنعت بیمه موجب شده است که بیمه کوثر ضریب خسارت خود را نیز تا حد امکان کاهش دهد و در عرصه بیمهگری سوداوری مناسبی را نیز به دست آورد.
با توجه به دستیابی به این فروش مناسب، شرکت بیمه کوثر طی سالهای گذشته توانسته در زمره پنج شرکت برتر بیمه در کشور قرار گیرد و امید است که در آخرین سال از قرن چهاردهم نیز بتواند نمره قابل قبولی را در کارنامه کاری خود ثبت کند.
فروش ۳ هزار میلیارد تومانی کوثر
به گزارش روزگار پرس روابطعمومی بیمه کوثر، معاونان و مدیران این شرکت با تدوین و دنبالهروی از یک راهبرد هدفمند و بهرهگیری از شبکه فروش توانمند توانستند فروش بیمههای کلان و خرد شرکت را افزایش دهند.گفتنی است، ارایه خدمترسانی مطلوب و بهموقع و نیز ارتباط مستمر با ذینفعان و کسب رضایت و اعتماد آنها یکی […]