بانک‌ها به عنوان یکی از نهادهای مهم در اقتصاد کشورها نقش بسیار حیاتی دارند. آن‌ها نه تنها نقش تامین مالی و اعتبار را ایفا می‌کنند بلکه به عنوان مهمترین نهادهای تأمین مالی و اقتصادی مطرح می‌شوند. یکی از بانک‌هایی در راستای استراتژی سال در زمینه رشد تولید نقش مهمی را ایفا کرده است، بانک ایران زمین است.

به گزارش روزگارپرس به نقل از درآمد نیوز – بانک‌ها به عنوان یکی از نهادهای مهم در اقتصاد کشورها نقش بسیار حیاتی دارند. آن‌ها نه تنها نقش تامین مالی و اعتبار را ایفا می‌کنند بلکه به عنوان مهمترین نهادهای تأمین مالی و اقتصادی مطرح می‌شوند. یکی از بانک‌هایی در راستای استراتژی سال در زمینه رشد تولید نقش مهمی را ایفا کرده است، بانک ایران زمین است.

بانک ایران زمین همواره  در تلاش  است تا به عنوان یک مولد اقتصادی در سال رشد تولید و مهار تورم، در جهت تقویت تولید داخلی و رشد اقتصاد کشور حرکت کند. بانک ایران زمین، هدف گذاری مدیریتی خود را مبنی بر قرار گرفتن در جایگاه نخست کشور در کلیه زمینه‌ها قرار داده و معتقد است این مهم تنها با بازاریابی و برنامه ریزی منسجم و همت و تلاش مضاعف کلیه همکاران بانک ایران زمین امکانپذیر است.

توسعه خدمات مالی

بانک ایران زمین، با نگاهی رو به آینده اقدام به توسعه خدمات بانکداری دیجیتال از اهداف اصلی خود در سال رشد تولید قرار داده است و گزارش نیمه اول ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که افزایش تعداد کاربران بانکداری دیجیتال، رشد قابل توجهی در استفاده از سرویس‌های بانکداری اینترنتی و موبایلی ایران زمین شده است. نیمه اول سال ۱۴۰۲بانک ایران زمین با تمرکز بر توسعه خدمات دیجیتال بانکی نیز اقدامات مثبتی انجام داده است. این اقدامات منجر به بهبود کیفیت و سرعت ارائه خدمات به مشتریان می‌شود. با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و ایجاد بسترهای مالی آنلاین، بانک ایران زمین به مشتریان خود امکان دسترسی آسان‌تر به خدمات بانکی را فراهم کرده است.