زاوش محمدی: اینچه‌درگاهی در گفتگو با خبرآنلاین در پاسخ به صحبت‌های دیروز حقدادی گفت: او گفته که چند سالی بود مسابقات بانوان برگزار نمی‌شد که این صحبت‌ها کاملا به دور از واقعیت است. در دوره ما هم لیگ ، هم قهرمانی کشور در کلیه شاخه‌ها ببرای خانمها و اقایان رگزار می‌شد ولی اینکه در دوره های افراد دیگر مسابقه نبوده را خودشان می‌دانند. ضمن اینکه فراموش نکنند به خاطر کرونا در مقطعی مسابقه حضوری تعطیل بود و به صورت مجازی برگزار می‌شد. پس اینکه مسابقات بانوان نبوده اطلاعات نادرستی است و شاید چون او فنی نیست و خبر ندارد به او اطلاعات نادرست داده باشند. همچنین درباره کلاس‌های داوری و مربیگری صحبت کرده ولی خبر موثق داریم که استان‌هایی که ترک مجمع کردند و مغضوب فدراسیون هستند ماه‌هاست که دنبال دریافت کارت‌های خود هستند. یعنی رئیس هیئتی که که مجمع را ترک کرده نمی‌تواند کارتهای مربیگری و داوری را براحتی بگیرد!
او در خصوص ادعای حقدادی مبنی بر افتتاح شاخه‌ای به نام «ژیمناستیک عمومی»می‌گوید: ژیمناستیک عمومی ، چنین شاخه و چنین اسمی در ژیمناستیک وجود ندارد و نام آن «ژیمناستیک برای همه» است که او به اشتباه گفته و این شاخه از تاریخ ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ رسما با برگزاری دوره و حضور مربی خارجی در ایران افتتاح شده و او چیزی که قبلا افتتاح شده و بارها مسابقه و کلاس مربیگری داشته و آخرین مسابقه‌اش قبل از کرونا ۱۳۰۰ شرکت‌کننده خانم و ۶۰۰ آقا داشت و بزرگ‌ترین مسابقه تاریخ ژیمناستیک بوده است ، را دوباره افتتاح کند. شاخه ژیمناستیک برای همه در دوره کاری ما، در ارزیابی وزارت ورزش ،بالاترین امتیاز را بین فدراسیونها کسب کرد و مورد تشویق کنبی قرار گرفت. حالا نمی‌دانم حقدادی چه چیزی را می‌خواهد دوباره راه‌اندازی کند؟

اینچه‌درگاهی در ادامه گفت: من با مسئولین مربوطه، صحبت کردم وسوال کردم که حقدادی مدعی شده او به کمیته ملی المپیک گفته با ما جلسه بگذارند و درخواست جلسه کرده و خودش هم نیامده است تا سر جلسه راحت باشیم. گفتند نه اصلا چنین چیزی نبوده و مگر به حرف ایشان است؟

رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک در پاسخ به ادعای حقدادی درباره استعفای خود اظهار داشت: او درباره استعفای من دروغ گفته است. استعفای من ۲۳ دی ۱۴۰۰ بود که با قول مثبت وزارت ورزش و پولادگر جهت اینکه در انتخابات مهندسی نشود و اجازه دهند یک هفته بعد ثبت نام انجام شود. پولادگر آن یک هفته را تبدیل کرد به دو هفته و ۱۴ روز . اما آن‌ها در عمل به ۱۴ ماه بعد برای اتتخالات رسید. من ترک کار نکرده ام و مجمع با استعفای من مخالفت کرد ولی وزارت ورزش اجازه بازگشت نداد. مصاحبه‌های متعددی هست که حاکی از این بود که می‌خواستم برگردم ولی وزارت اجازه نداد. او نمی‌داند که وقتی از حضور یک نفر در محل کارش جلوگیری می‌کنند و دفتر فدراسیون را پلمب می‌کنند، دیگر بحث ترک شغل نیست.

او در ادامه اضافه کرد: حقدادی عنوان کرده بحث حقوقی بلدم. خب حقوقی حرف بزند و ببینیم استدلالش چیست. در مورد کمیسیون‌ها اینکه می‌گوید به‌روز باشد ، بسیار خوب همچنین هست. این‌ها زیر یک سال است که تشکیل شده و دقیقا طبق آیین‌نامه تشکیل شده. او باید بگوید چرا می‌خواهد کمیسیون‌ها دوباره تشکیل شود. اگر طبق اساسنامه وزارت ورزش و فدراسیون مجمع بالاترین رکن تصمیم‌گیری است، پس باید طبق آن انجام شود. حالا اینکه کمیسیون‌ها مطابق میل برخی نیست نیست بحث دیگری است. همین حالا هیئت‌های استانی در خطر مهندسی قرار دارند. مصوبه کمیسیون‌ها برای دو سال است و زیر این مدت او نمی‌تواند دست به ترکیب کمیسیون بزند.

اینچه‌درگاهی درباره ماجرای نامه حقدادی هم گفت: او تکرار کرده که به درگاهی نامه رسمی زدیم. نامه رسمی او را منتشر کنید. کجای آن رسمی است؟ بدون تایپ و تاریخ و سربرگ بوده و حتی وقتی این را گفتیم نام را تایپ کرد و تاریخ روز قبل را زد و گفت آن نامه پیش‌نویس همین بوده. او ۳ مرداد نامه را داد و تاریخ را ۲ مرداد زد.

الآن هم که طبق اعلام صریح نهاد نظارتی داخلی هم ایشان رئیس نیست و طبق اساسنامه سرپرست هم نمی تواند باشد. یعنی یک سال است ایشان سرپرست است و طبق همین قوانین فعلی باید از فدراسیون برود. مگر حقدادی نمی‌خواهند کاندیدا شود؟ مگر اسم او در لیست نیست؟ برای حقدادی ایراد ندارد کاندید سرپرست باشد؟ بعللوه، او مارمند وزارت ورزش است و انطور که متوجه شدم وزیر محترم ورزش ، این را منع کرده اند. با این تعداد زیاد دلیل،ادامه حضور ایشان در فدراسیون یک شگفتی است.

۲۵۸۲۵۸