تیم (CX) بانوان استان فارس در نخستین مسابقه قهرمان کشوری موفق به کسب جایگاه سوم کشور گردید.
به گزارش دریافتی روزگار از روابط عمومی هیات آمادگی جسمانی و تندرستی استان فارس، اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور در رشته CORE EXERCISE (CX) توسط فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی، درمردادماه ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

در این رویداد که با حضور ۶۳ ورزشکار از ۲۱ استان سراسر کشور برگزار گردید، تیم جزیره کیش توانست در مقام اول، تیم استان کرمانشاه در مقام دوم و تیم بانوان استان فارس در جایگاه سوم قرار گیرد.

تیم بانوان استان فارس با زهرا کارگر از شهرستان شیراز ،نیلوفر دانشور و الهه استواری از شهرستان مرودشت با سرپرستی و مربی‌ سحر دستغیب پارسا در مسابقات حاضر شد.

سرپرست هیات آمادگی جسمانی و تندرستی استان فارس،گفت:بعد از انتصاب محمد رضا زارع به عنوان مسئول کمیته استان اتفاقات بسیار خوبی با برنامه ریزی از جمله برگزاری نخستین دوره مربیگری درجه ۳ بانوان در شیراز رقم خورد.

محمدجوادکشاورز در ادامه افزود:با برگزاری مسابقه قهرمانی استان در شهرستان مرودشت که در گذشته برگزار شد، نفرات برتر این مسابقه توانستند در مسابقه قهرمان کشوری خوش بدرخشند.

وی ضمن تشکر از زحمات زارع و دیگر اعضاء این کمیته بیان کرد که با فضا دادن به نیرو های جوان و حمایت از تلاش های آنها می توان آینده درخشان تری را از وضعیت کنونی تصور کرد.