مشهد پایگاه خبری روزگار-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: بخشی از ارائه خدمات بنیاد به صورت الکترونیکی درآمده تا امر پاسخگویی با سرعت بیشتری انجام شود.

حجت الاسلام حسین معصومی در سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی که به صورت وبینار با محمد رضا گفتی رئیس گروه توسعه منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی برگزار شد، ضمن ادای احترام به مقام شهدا گفت: یکی از مباحث بنیاد، امر پاسخگویی سریع به ایثارگران است که چند پل ارتباطی بین بنیاد و جامعه ایثارگری وجود دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به پل‌های ارتباطی با کارمندان بنیاد اشاره کرد و افزود: میز خدمت و پاسخگویی حضوری، ارتباط تلفنی از طریق شماره ۱۶۱۶ و پاسخگویی مجازی از طریق کانال‌های ایثار رضوی در پیام رسان‌های ایتا و سروش از این موارد می‌باشد.

وی به رشد تکنولوژی و فناوری‌های روز اشاره و خاطر نشان کرد: بخشی از خدمات بنیاد در قالب «میز خدمت الکترونیکی» و «سامانه خدمات الکترونیکی» از پایگاه اطلاع رسانی ایثار انجام می‌شود و صرفا خانواده شهدا و ایثارگرانی که در بنیاد پرونده دارند، می‌توانند درخواست‌های خود را در این درگاه ثبت کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی با بیان اینکه بنیاد به دنبال تحول و توسعه امر خدمت رسانی به ایثارگران است، افزود: در این جلسه مصوبات کمیته ساختار و فن آوریهای مدیریتی، کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی و مصوبات کمیته منابع انسانی و گزارش اقدامات اجرای بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ و کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی و گزارش اقدامات انجام شده در میز خدمت بررسی شد.

وی در پایان تاکید کرد: مراحل اداری تبدیل وضعیت تعدادی از کارمندان شاهد و ایثارگر شاغل در ادارات خراسان رضوی، برای برخی از عزیزان بسیار طولانی شده است که کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز از امر مستثنی نیستند، لذا با رایزنی‌ها در تلاش هستیم، تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران شاغل در ادارات دولتی هر چه سریعتر رفع شود.