سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: با نزدیک شدن ماه مهر و بازگشایی مدارس ، برخی اقدامات از سوی شهرداری ها و با نظارت دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در قالب “پروژه مهر” در حال انجام است.

مهندس سید محسن حسینی اظهار کرد: در راستای رفاه بیشتر دانش آموزان در آستانه بهار تحصیل، بهسازی ، مرمت و لکه‌گیری آسفالت خیابان ها و پیاده رو های اطراف مدارس ، همکاری و هماهنگی با پلیس راهور ، خط کشی معابر و همکاری با آموزش و پرورش در ارائه خدمات بهتر در حال اجراست.

وی افزود : مشارکت در جشن عاطفه ها ، ساماندهی سرویس مدارس، نظارت و کنترل اتوبوس ها ، مینی بوس ها و تاکسی های درون شهری در مسیرهای عبور و مرور دانش آموزان از دیگر اقدامات در حال انجام است.

مهندس حسینی ، رسیدگی به فضاهای سبز معابر منتهی به مدارس ، نظافت و شستشوی معابر ، میادین و پارک ها ، لایروبی جداول ، نصب سطل های زباله در اطراف مدارس و رنگ آمیزی بلوارها و میادین را از دیگر آیتم های مورد اجرا از سوی شهرداری ها اعلام کرد.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان بیان کرد: تهیه و نصب تابلوها و علایم موردنیاز برای معابر ، بازدید واحدهای آتش نشانی از مدارس و تذکر نواقص احتمالی از دیگر اقداماتی است که در این راستا در حال انجام است تا محیطی شاد، امن و بانشاط برای دانش‌آموزان عزیز جهت فراگیری علم و دانش مهیا شود.