فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از اجرای چهار هزار و ۳۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در استان خبر داد

سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا گلستان  در نشست خبری گفت: ۳۴ برنامه شاخص و ۴۳۰۰ برنامه عمومی به صورت محله محور در نواحی مختلف استان در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

وی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس ۲۴۰ هزار شهید و ۱۰۰ هزار مجروح تقدیم انقلاب اسلامی شد که آثار جنگ هنوز در بدن برخی از افراد دیده می‌شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه زمانی جنگ برای افراد مقدس می‌شود که برای دفاع و حمایت از مظلوم انجام شود، گفت: در دفاع مقدس هیچ گاه نظام جمهوری اسلامی ایران شروع کننده جنگ نبود بلکه جنگ به ایران تحمیل شد و مردم ایران دفاع کردند.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس فی سبیل الله وارد میدان شدند، یادآور شد: رزمندگان اسلام برای اینکه بتوانند افتخارات بزرگی برای این مرز و بوم به ارمغان بیاورند از جان خود گذشتند.

ملک شاهکویی افزود: در هفته دفاع مقدس امسال در استان گلستان ۳۴ برنامه شاخص و ۴۳۰۰ برنامه محله محور در نواحی مقاومت بسیج در شهرستانها برگزار می شود.

وی تصریح کرد: یکی  از این  برنامه های شاخص دیدار پیشکسوتان ، رزمندگان و جهادگران به صورت ویدئوکنفرانس در ۴ مهر ۱۴۰۳ با رهبر انقلاب خواهد بود و یک سری هم طبق سهمیه حضوری خدمت معظم له شرفیاب می شوند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اضافه کرد: شرکت نیروهای مسلح در رژه و نمایش تجهیزات و امکانات و ابزار جنگی که در ماه‌های اخیر به یگان ها تزریق شده برای نمایش قدرت در ۳۱ شهریور اجرا می شود.

سردار ملک شاهکویی همچنین از گردهمایی ۳ هزار نفری رزمندگان و بسیجیان در ۳۱ شهریور  در مینودشت خبر داد.

وی تاکید کرد: برای بیان این رشادت‌ها رزمندگان دوران دفاع مقدس آمادگی دارند در در مراسمات مختلف حضور پیدا کنند.

سردار ملک شاهکویی در پایان با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس فی سبیل الله وارد میدان شدند، گفت: رزمندگان اسلام برای اینکه بتوانند افتخارات بزرگی برای این مرز و بوم به ارمغان بیاورند از جان خود گذشتند.