دومین نشست مدیران کل امور اقتصادی و دارایی به همراه معاونان نظارت مالی، اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع ادارات کل اموراقتصادی و دارایی استان‌های منطقه یک کشور به صورت ویدئو کنفرانس به میزبانی اداره کل اموراقتصادی و دارایی استان گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی روزگار پرس به نقل از  اداره کل امور اقتصادی و دارایی، صلبی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان در جمع مدیران کل و معاونین امور اقتصادی و دارایی استانهای مازندران،گیلان، سمنان هدف از برگزاری این نشست را  ارائه پیشنهادات و راهکارهای لازم در راستای مرتفع کردن مشکلات و پیگیری مصوبات جلسه قبل جهت جمع بندی آنها به منظور انعکاس به وزارت امور اقتصادی و دارایی و افزایش تعامل، همفکری و گسترش همکاری های ادارات مذکور عنوان نمود.

وی ابراز امیدواری کرد با افزایش وفاق و تعامل ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان های منطقه یک بتوانیم شاهد انجام اقدامات مؤثر در سطح استان ها و وزارت امور اقتصادی و دارایی باشیم.

در ادامه صلبی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان به مصوبات اتخاذ شده در این نشست توسط کارگروه های تخصصی معاونت های نظارت مالی، اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع اشاره کرد و از مدیران استانی خواست تا در خصوص اجرای دستورات مقام عالی وزارت در حوزه دستگاه های تابعه پیگیری داشته باشند تا به مرحله اجرا برسد .

همچنین در ادامه این جلسه مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استانهای گیلان و سمنان به ارائه گزارش عملکرد کارگروه های تخصصی توسعه مدیریت و منابع، سرمایه گذاری و نظارت مالی پرداختند .

در پایان این نشست مقرر گردید سومین نشست مدیران کل منطقه یک در مهر ماه سال جاری در استان گلستان برگزار گردد .

منطقه یک ادارات کل امور اقتصادی و دارایی شامل استان های گلستان، مازندران، سمنان و گیلان می باشند