مدیرکل تامین اجتماعی گلستان گفت: براساس ارزیابی صورت‌گرفته در سه ماهه نخست امسال، سازمان تامین اجتماعی گلستان در کشور رتبه سوم را کسب کرد.

قربان زنگانه در قرارگاه خبری شهید همدانی آمار بازنشستگان در استان را ۷۹ هزار  اعام کرد و افز.د:  در چهار ماه نخست امسال ۲۷۵۰ میلیارد تومان مستمری پرداخت شده است.

وی ادامه داد:  ۸۸۹ هزار نفر گلستانی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی استان گلستان قرار دارند که ۴۲ درصد مردم استان از حمایت‌های سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان در ادامه  از فعالیت ۴۷ هزار کارگاه در استان گلستان خبر داد و گفت: تعداد بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی گلستان در کارگاه‌ها به حدود ۲۹۶ هزار نفر رسیده است.

زنگانه افزود: در ستاد کارگروه رفع موانع تولید استان گلستان بیش از ۱۳ مصوبه مربوط به حوزه سازمان تامین اجتماعی بود که در راستای آن مشکلات واحدهای تولیدی و صنایع در حوزه تامین اجتماعی برطرف شد.

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان در پایان گفت:در راستای طرح جوانی جمعیت، بیش از ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و فرزندآوری اختصاص داده که به هزار و ۲۰۰ خانوار تعلق گرفت.