هم زمان با برگزاری همایش «نقش هوشمند سازی در برند سازی ساختمان» مخابرات منطقه گلستان تفاهم نامه چهارجانبه با بخشهای خصوصی صنعت ساختمان را امضاء کرد .
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، در این تفاهم نامه ، انجمن انبوه سازان گلستان، سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان و شرکت نگزیو با هدف تامین زیر ساخت هوشمند سازی و اجرای فیبر نوری در مجتمع های مسکونی ، تجاری ، اداری در جغرافیای استان گلستان وایجاد زیرساخت های خدمات جامع و یکپارچه در زمینه اینترنت اشیاء همکاری خود را آغاز کردند.
در بخشی از متن این تفاهم نامه آمده است:
همکاری مشترک در زمینه تدوین استاندارهای فنی و عملیاتی مطابق با آیین نامه ها و قوانین بالادستی در سازمان نظام مهندسی ساختمان با همکاری انجمن انبوه سازان، انجمن پیمانکاران برق و …
همکاری در تهیه و تدوین شیوه نامه اجرایی و دستور العمل طراحی، اجرا و نظارت جهت تجهیز ساختمان ها به تکنولوژی فیبر نوری و پیگیری اخذ مصوبات لازم در قالب تفاهمنامه های کشوری.
همکاری در تامین تجهیزات جهت ارائه سرویس بر روی بسترهای فیبرنوری.
همکاری در تدوین و برگزاری دوره های آموزشی مشترک در زمینه توسعه اینترنت اشیا در استان.

همایش «جایگاه هوشمندسازی در برندسازی ساختمان ها » با مشارکت مخابرات منطقه گلستان، انجمن انبوه سازان استان گلستان، سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان و شرکت نگزیو عصر روز سه شنبه دوم مرداد ماه در استان گلستان برگزار شد.