ابوالفضل رحیمی با اعلام این خبر افزود : در سه ماه اول سالجاری ۱۳هزار تماس با مرکز ارتباط مردمی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان برقرار گردید که از این تعداد نسبت به مشابه سه ماه اول سال گذشته تعداد تماس ها ۵۰ درصد افزایش داشته است اما تماس های قطعی آب و یا افت فشار در شبکه آبرسانی کاهش داشته است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان اظهار داشت : تعداد تماسهای قطعی آب و افت فشار در سطح استان ۲۵ درصد کاهش داشته است و این شاخص در شهرستان گرگان نسبت به مشابه سال گذشته با کاهش ۵۰درصدی روبرو بوده است .
رحیمی در بخش دیگری گفت : یا توجه به اقدامات صورت گرفته و ایجاد فرایندهای جدید و مهندسی معکوس در تجهیزات موجود و پایه گذاری روش اجرایی مدیریت دارایی ها (AM) تامیا آب شرب بهداشتی پایدار با سرعت بیشتری پیگیری خواهد شد تا انشالله با توجه به پیگیری مجدانه همکاران این شرکت و همیاری و همکاری مردم شریف استان در طرح# پویش هر خانواده گلستانی ۵۰ لیتر صرفه جویی آب در شبانه روز خدمات خوب و قابل قبولی به مردم شریف استان ارائه گردد.