حجت الاسلام دیلم گفت: اگر افراد خود را ملزم به عمل کردن به راه و طریق امام حسین (ع) کنند، هیچ ظلم و جوری در جهان باقی نمی‌ماند.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام نور علی دیلم در هفتمین روز از ماه محرم الحرام در یادمان شهدای خوشنام آق قلا با اشاره به آیه شریفه “یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا استَجیبوا لِلَّهِ وَلِلرَّسولِ إِذا دَعاکُم لِما یُحییکُم ۖ وَاعلَموا أَنَّ اللَّهَ یَحولُ بَینَ المَرءِ وَقَلبِهِ وَأَنَّهُ إِلَیهِ تُحشَرونَ” ضمن تسلیت این ایام گفت: یکی از نعمات الهی حیات و زندگی مادی و معنوی است که شامل چند بعد اعم از حیات گیاهی، ابدی، انسانی و فکری می باشد.
وی افزود: حیات فکری می‌تواند تحول روحانی و معنوی را در انسان ایجاد کند که دل تاریک انسان را دوباره احیا و به نور حق روشن کند که مصادیق ارزشمند این حیات شامل ایمان، عمل صالح، اجابت و پذیرش دعوت خداوند منان را پذیرا باشد.
رئیس مرکز اسلامی گلستان تصریح کرد: امام حسین (ع) با شهادتش حیات فکری را در قلوب تمامی آزاد اندیشان جهان ایجاد نمود که اگر افراد خود را ملزم به عمل کردن به راه و طریق امام حسین (ع) کنند هیچ ظلم و جوری در جهان باقی نمی‌ماند.
حجت الاسلام دیلم اظهار کرد: امروز هم ما می‌توانیم با چشم، گوش و قلبمان به حسین بن علی علیه السلام لبیک بگوییم یعنی در قلبمان جز محبت خداوند عزوجل قرار ندهیم و چشم‌هایمان را از گناهانی که در فضای حقیقی و مجازی است بپوشانیم.